نام کارلتو هم به لیست سران چلسی اضافه شد!

کارلو آنچلوتی به آخرین نفری تبدیل شده است که گمانه زنی‌ها درباره بازگشتش به استمفوردبریج وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی که فصل ۱۰-۲۰۰۹ با آبی‌ها، قهرمانی لیگ‌برتر و جام‌حذفی را تجربه کرد، در حال‌حاضر برای دومین دوره در رئال‌مادرید حضور دارد. با این حال، سؤالاتی درباره آینده او در اسپانیا مطرح شده، این درحالی است که سران تیم چلسی، وضعیت او را به دقت زیر نظر دارند.

طبق گزارش ESPN، چلسی مایل است در تابستان امسال، آنچلوتی را به فوتبال انگلیس بازگرداند، جایی که او مدتی را در اورتون گذرانده است. با این حال، جولیان ناگلزمن، لوئیس انریکه و مائوریسیو پوچتینو دیگر اسامی نامزدهای آبی‌ها هستند.

چلسی همچنین با ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته صحبت‌هایی انجام داده است، مربیانی که در گذشته هدایت آنها را برعهده گرفته و موفقیت‌هایی را تجربه کرده‌اند، این درحالی است که اسطوره باشگاه، فرانک لمپارد، به صورت موقت به عنوان سرمربی به استمفوردبریج بازگشته است و امیدوار است که تا انتهای فصل عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

آنچلوتی طی دو فصل بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ روی نیمکت مربیگری چلسی نشست و در ۶۷ بازی از ۱۰۹ بازی خود به عنوان سرمربی، پیروز شد. گفته می‌شود که او می‌داند که اگر نتواند از عنوان قهرمانی رئال (در لیگ قهرمانان) در این فصل دفاع کند، موقعیتش در معرض تهدید جدی قرار خواهد گرفت، چرا که لوس بلانکوس در رقابت‌های لالیگا، ۱۲ امتیاز با رقیبش (بارسلونا) فاصله دارد.

کد خبر 652944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.