برپایی اردوی تیم ملی فوتسال با چهره‌های جدید +عکس

دور جدیدی از تمرینات تیم ملی فوتسال ایران زیر نظر وحید شمسایی و با حضور ملی‌پوشان که در میان آن‌ها بازیکنان جوان نیز شرکت کرده‌اند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین اردوی تیم ملی فوتسال ایران در سال ۱۴۰۲ از امروز _جمعه هجدهم فروردین‌ماه_ در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد تا شاگردان وحید شمسایی خود را آماده دو بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان کند. ملی‌پوشان کشورمان روز گذشته خودشان را به کادرفنی معرفی کردند و تا سی‌ام فروردین‌ماه این اردو در هتل المپیک تهران دنبال خواهد شد.

علی اکرمی، علیرضا جوان، سعید مومنی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، باقر محمدی، سعید ممبینی، بهمن جعفری، سالار آقاپور، مجتبی پارساپور، حمزه کدخدایی، محمدحسین بازیار، مهدی رستمی‌ها، بهروز عظیمی، بهداد شیخ‌احمدی، کیانوش شیرپور، مهدی اسدشیر، سینا پرکاس، مهدی دهقان‌نژاد، حسین طیبی و سعید احمدعباسی ملی‌پوشان حاضر در این اردو هستند.

از میان نفرات دعوت‌شده علی اکرمی، سعید ممبینی، بهداد شیخ‌احمدی، کیانوش شیرپور و مهدی دهقان‌نژاد نخستین حضورشان در اردوی تیم ملی فوتسال را تجربه می‌کنند و امیدوارند با نشان‌دادن توانایی‌هایشان در تمرینات به اردوها و تورنمنت‌های آینده نیز دعوت شوند.

برپایی اردوی تیم ملی فوتسال با چهره‌های جدید +عکس

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در حاشیه اردوی آماده‌سازی اظهار کرد: اولین اردوی سال ۱۴۰۲ برای بازی تدارکاتی با ازبکستان از امروز آغاز شده است و می‌خواهیم با استفاده از فیفادی دو بازی انجام می‌دهیم. ازبکستان از تیم‌های مدعی و رقیب دیرینه ماست. آن‌ها در یک‌سال اخیر بیشتر از ۹ بازی برابر اسپانیا، برزیل و پرتغال داشته‌اند.

وی افزود: بازیکنان جدیدتر در کنار بازیکنانی که در تورنمنت اخیر بودند به تیم ایران دعوت شده‌اند و ماحصل آن محک‌زدن بازیکنان جدید است. سال ۱۴۰۲ تقریباً برای ما شلوغ است. تورنمنت برزیل را در شهریورماه و بعد از آن رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم.

برپایی اردوی تیم ملی فوتسال با چهره‌های جدید +عکس

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی است را نیز در پیش داریم و در خبرها هم شنیده‌ایم روسیه قرار است به آسیا بیاید. کشور روسیه از ابرقدرت‌های دنیا است و باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم تا خواسته‌های مدنظرمان را عملی کنیم.

کد خبر 652931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.