ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم

آبی‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران امروز _جمعه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران جام خلیج‌فارس برابر هم بازی می‌کنند؛ جدالی‌که از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام‌خمینی اراک آغاز می‌شود و شاگردان ریکاردو ساپینتو به‌دنبال هم‌امتیاز شدن حتی به‌طور موقت با سپاهان صدرنشین هستند تا در کورس قهرمانی به فتح جام لیگ بیست‌ودوم امیدوار بمانند.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار امروز را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛

در انتظار ثبت کلین‌شیت شماره ۱۲

سیدحسین حسینی در بازی حساس امروز تلاش خود را به‌خرج خواهد داد تا علاوه‌بر بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش، به کسب سه‌امتیاز و پیروزی مهم استقلال مقابل آلومینیوم کمک کند تا سپاهان در صدر جدول خطر را حس کند. کاپیتان آبی‌ها که در این فصل ۲۰ بازی برای استقلال انجام داده ۱۱ مرتبه با کلین‌شیت به خانه رفته و مانند همیشه عنصر تاثیرگذار آبی‌های پایتخت در رسیدن به نتایج مطلوب بوده و ۱۰ بازی قبلی را با شش کلین‌شیت سپری کرده است.

دفاع چهار نفره با اَرِنج همیشگی

سرمربی پرتغالی هفته‌هاست با چهار دفاع تیمش را روانه بازی‌ها می‌کند و می‌توان گفت در این زمینه دیگر دستش برای حریفان رو شده است. عارف غلامی و رافائل سیلوا گزینه‌های اول و آخر ساپینتو در مرکز خط‌دفاعی هستند و کوین یامگا به‌همراه جعفر سلمانی پیستون‌های راست و چپ را تحت‌پوشش خود درخواهند آورد. این در شرایطی است که استقلال در قلب خط‌دفاعی به‌جز محمدحسین مرادمند بازیکن ذخیره دیگری هم ندارد و سرمربی آبی‌ها خواه یا ناخواه از شماره ۵ و ۵۵ خود بازی می‌گیرد. البته برخلاف مرکز دفاع، استقلال در کناره‌های زمین مشکلی ندارد و صالح حردانی، رضا میرزایی و ابوالفضل جلالی می‌توانند به این تیم کمک کنند.

چالش بسیار سخت ساپینتو در غیاب روزبه و مهدی‌پور

آبی‌ها در بازی حساس امروز، در میانه‌زمین رهبری به‌نام روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور مهندس خود را به‌علت محرومیت در اختیار نخواهند داشت؛ از همین‌رو آرش رضاوند که باوجود مصدومیت در بازی هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن به دیدار در برابر آلومینیوم رسید کمربند خط‌مرکزی که به خط‌دفاع و حمله متصل می‌شود را به‌همراه سعید مهری و زبیر نیک‌نفس کنترل می‌کند. استقلال در بازی امروز دو هافبک خلاق و مهم خود را در اختیار ندارد و بازیکنان آلومینیوم مقداری با احساس آرامش کمتری به‌میدان خواهند رفت.

سیری‌ناپذیری مثلث هماهنگ آبی‌ها

در هفته‌های اخیر استقلال به‌هیچ عنوان از ناکامی در گلزنی رنج نبرده و به بهترین شکل ممکن در محوطه‌جریمه حریفان بازی را به‌سود خود مدیریت کرده و اهداف خود را اجرایی کرده است. شاگردان ریکاردو ساپینتو در تمام ۱۰ بازی اخیر خود گلزنی کرده‌اند و به‌جز شکست مقابل سپاهان و تساوی در خانه نساجی، هشت دیدار را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند که این نشان از تمرکز بالای مهاجمان استقلال است. مثلث خطرناک محبی، قایدی و مطهری روی‌هم ۱۱ گل از ۲۲ گل آخر استقلال را به‌تنهایی به‌ثمر رسانده‌اند و نقش پررنگی در پیروزی‌های این تیم داشتند.

ترکیب احتمالی استقلال در برابر آلومینیوم

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری.

کد خبر 652919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.