سرایا القدس: مسجد الاقصی خط قرمز است

سخنگوی نظامی سرایا القدس بامداد جمعه به صهیونیست ها هشدار داد: مسجد الاقصی خط قرمز است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوحمزه در واکنش به حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، اظهار کرد: مقاومت امروز عهدی را که با قدس و ساکنان آن بسته بود، در عرصه عمل ثابت کرد و به پاسخ به جنایات دشمن ادامه خواهد داد و تاکید می‌کند که شمشیر قدس در تمامی میادین همچنان برکشیده شده است.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز چهارشنبه در بیانیه‌ای در خصوص طرح شهرک نشینان برای ذبح قربانی در داخل مسجدالاقصی به بهانه عید یهودی پسح و هرگونه حماقت و تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی به شدت هشدار داد.

پیش از این، گروه مقاومت عرین الاسود در کرانه باختری نیز در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را تهدید کرد و خطاب به اشغالگران گفت: اینها (شهرک نشینان صهیونیست) هرگونه حماقتی که در مسجد الاقصی انجام دهند، بهای سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت که اصلاً فکر آن را هم نمی‌کنید.

دهها تن از اشغالگران شهرک نشین در سرزمین‌های فلسطینی، روز پنجشنبه زیر چتر حمایت نیروهای امنیتی اسرائیل وارد بخش‌های مختلف مسجد الاقصی شدند.

این تهاجم در اولین روز تعطیلات عید یهودیان موسوم به "عید فصح" انجام می‌شود که در آن شهرک نشینان با حفاظت شدید توسط نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر، برنامه‌ها و آیین‌های تحریک آمیز و عبادات تلمودی را در داخل مسجد الاقصی به انجام می‌رسانند.

پیش از ورود افراطیون یهودی به مسجد الاقصی، نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر به آن هجوم بردند و برای آماده سازی فضای ورود شهرک نشینان، کلیه نمازگزاران مسلمان را از نقاط مختلف این مسجد بیرون راندند و از ورود نمازگزاران برای ادای نماز صبح در این مسجد نیز جلوگیری کردند که منجر به برپایی نماز در فضای بیرون مسجد و خیابن های اطراف شد.

چهارشنبه شب نیز مسجد الاقصی شاهد هجوم صهیونیست‌ها و تخلیه کردن صحن‌های این مسجد از نمازگزاران مسلمان و حمله و تعرض وحشیانه به اعتکاف کنندگان رمضانی و بیرون کردن آنها از مسجد بود.

نیروهای مقاومت فلسطین صبح روز پنجشنبه و چهارشنبه شب در پاسخ به حملات تجاوزکارانه روزهای اخیر رژیم صهیونیستی و نیز حمله به مسجد الاقصی، شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه را با موشک هدف قرار دادند.‌

کد خبر 652905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.