شعار سال را در اشتغال‌زایی برای زندانیان عملیاتی خواهیم کرد

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور گفت: شعار سال را در اشتغال‌زایی برای زندانیان عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها، غلامعلی محمدی در بازدید از «ندامتگاه فردیس»، اظهار کرد: ضمن حضور در فضای جدید خوابگاهی ایجادشده، سایر فرایندهای اصلاحی و تربیتی ازجمله فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده در این ندامتگاه را بررسی کردیم، پس از حضور در اندرزگاه‌ها و گفت‌گو با زندانیان از سایر بخش‌ها به ویژه کارگاه‌های اشتغال بازدید داشتیم.

وی با اشاره به دیدار با کارکنان ندامتگاه فردیس، افزود: وضعیت این زندان حائز شرایطی مناسب است و توانسته امکانات کافی را برای زیست مددجویان و زندانیان فراهم کند.

رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: در تلاش هستیم در سال جاری به خصوص با استفاده از مصوبه مولدسازی، آن دسته از زندان‌هایی که قدیمی بوده و در بافت شهری و محل زندگی مردم قرار دارند، را به بیرون از شهرها منتقل کنیم.

وی توسعه کمی و کیفی اشتغال در زندان‌ها و برای زندانیان را از برنامه‌های اولویت‌دار سال ۱۴۰۲ دانست و گفت: با توجه به شعار سال در حوزه رشد تولید، به اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها همچنان بها خواهیم داد، چرا که رشد اشتغال برای زندانیان، منجر به تحقق فرایند بازسازگاری آنها خواهد شد.

کد خبر 652855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.