افزایش ۲.۵ برابری بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از افزایش ۲.۵ برابری بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده ضمن تاکید بر لزوم تسریع استعلام و مناقصات پروژه‌های عمرانی سال جاری، اظهار کرد: لازم است اولویت بندی برای همه پروژه‌های عمرانی شهر با توجه به ضرورت آن و زمان بندی حداقلی انجام شود.

وی مدیریت و برنامه‌ریزی را از برنامه‌های اساسی حرکت به سمت پیشرفت اجرایی کردن پروژه‌ها برشمرد و افزود: با توجه با میزان بالای پروژه‌ای عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری باید با مدیریت و همراهی تنگاتنگ و هماهنگی و تعامل لازم در بخش‌های مختلف پروژه‌ها را عملیاتی کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: جلسات شورای معاونان امسال به صورت مستمر و با هدف تبادل نظر جهت تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی و بررسی مشکلات و پیشنهادات در خصوص پروژه‌ها برگزار خواهد شد.

احمدزاده در این جلسه ضمن تبیین ردیف بودجه عمرانی سال جاری مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز با قرائت تک تک آیتم‌های بودجه مناطق خواستار ارائه گزارش از سوی معاونان عمرانی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص تسریع اجرای پروژه‌ها شد.

وی بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی سال جاری علی‌الخصوص در حوزه آسفالت، پروژه‌های مسیرگشایی، سالن‌های وزرشی، بهسازی و اجرای پیاده راه‌ها، پروژه‌ای پارک‌های محله‌ای و مادر و کودک، پروژه هدایت و دفع آب‌های سطحی و پروژه‌های مقاوم سازی پل‌ها و ابنیه تاکید کرد.

کد خبر 652815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.