۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
آبی‌ها به دنبال سوپر فرانکی!

فرانک لمپارد موافقت کرده است برای دومین بار به عنوان سرمربی به چلسی برگردد تا این‌بار به صورت موقت هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، و به نقل از رسانه The Athletic، بازگشت لمپارد به استمفوردبریج، اکنون مورد توافق سران چلسی قرار گرفته است، درحالی که گاردین گزارش می‌دهد که او می‌تواند در بازی لیگ برتری آبی‌ها مقابل وولوز که روز شنبه به میزبانی ورزشگاه مولینوکس برگزار خواهد شد، روی نیمکت بنشیند. او این هفته بازی تیم پاتر در مصاف با شاگردان کلوپ را از روی سکوهای استمفوردبریج تماشا کرده بود.

هافبک سابق چلسی قرار است تا پایان فصل به طور موقت هدایت تیم مورد علاقه‌اش را برعهده بگیرد، این درحالی است که لندنی‌ها روز یکشنبه هفته گذشته گراهام پاتر را اخراج کردند و حالا بولی به دنبال یک سرمربی بهتر می‌رود. طبق گزارش‌ها، نفراتی مانند اشلی کول، جو ادواردز و کریس جونز به عنوان دستیار لمپارد، به او کمک خواهند کرد.

چلسی در حال برنامه‌ریزی برای مذاکره با پنج سرمربی است، این درحالی است که جولیان ناگلزمن و لوئیس انریکه مدعیان اصلی به‌دست گرفتن هدایت آبی‌ها هستند. لمپارد پیش از این، از ژوئیه ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۱ سرمربی تیم محبوب خود بود، ولی وقتی برکنار شد، توماس توخل که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه مربیگری‌اش دارد، جایگزین سوپر فرانکی شد.

لمپارد از زمانی که در ژانویه توسط اورتون اخراج شد، بیکار بوده است. دستیار پاتر، برونو سالتور، پیش‌تر به طور موقت مسئولیت هدایت چلسی را برعهده گرفته بود و باید دید که او چه نقشی در این تیم در ادامه فصل خواهد داشت.

با احتمال حضور لمپارد، چلسی روز شنبه در یک بازی خارج از خانه لیگ برتری، مقابل وولوز قرار خواهد گرفت.

کد خبر 652697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.