شاکیان خصوصی دلیل محرومیت مدافع پرحاشیه تیم ملی فوتبال جوانان

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، میلاد کر مدافع باشگاه تراکتور و تیم ملی جوانان به‌دلیل اخذ وجوه نامتعارف از سایرین و شاکیان خصوصی که داشت یک‌سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلاد کُر؛ مدافع تیم ملی فوتبال جوانان که پس از حذف ایران از جام ملت‌های آسیا علیه عبدالصمد مرفاوی مصاحبه‌ای طوفانی انجام داد و علیه کادر فنی تیم ملی جوانان با صحبت‌های شدید انتقاد کرد. روز گذشته نیز با اعلام کمیته اخلاق، میلاد کر، بازیکن تیم باشگاه تراکتور و تیم ملی فوتبال جوانان به‌دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و یک‌سال محرومیت از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال‌ساحلی محکوم شد.

کمیته اخلاق همچنین اعلام کرد: مستند به بند یک ماده ۶۳ آئین‌نامه اخلاق و بند چهار ماده ۱۰۳ آئین‌نامه انضباطی، محرومیت مندرج در رأی فوق بلافاصله به‌محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدید نظرخواهی، مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد شد و همچنین در صورت داشتن درخواست تجدید نظر خواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آئین‌نامه اخلاق، باید ظرف مدت یک‌هفته لایحه اعتراضیه منضم به رسید پرداخت هزینه دادرسی در وجه فدراسیون فوتبال را به کمیته‌اخلاق ارسال نماید.

سپس باشگاه تراکتور که این مدافع پرحاشیه در این تیم توپ می‌زند لایحه‌ای دفاعی در خصوص میلاد کر را از طریق امور حقوقی به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر کرد.

اما پس از صحبت‌های ضد و نقیض طی ۲۴ ساعت گذشته، فدراسیون فوتبال جوابیه‌ای را در خصوص مدافع جوان تیم ملی منتشر کرد و نوشت: محرومیت میلاد کر با حکم کمیته اخلاق مربوط به قبل از مسابقات تیم ملی جوانان است. پرونده این بازیکن بیش از یک‌سال پیش و به‌دلیل شکایت چند شاکی خصوصی با موضوعیت اخذ وجوه نامتعارف باز شده بود و محرومیت میلاد کر ارتباطی با مصاحبه وی در مورد کادر فنی تیم ملی جوانان ندارد.

کد خبر 652657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.