آرامش؛ حلقه‌ گم‌شده در هیئت‌مدیره باشگاه استقلال

جلسه امروز باشگاه استقلال در شرایطی برگزار شد که بحث جدیدی درخصوص تغییرات مدیریتی مطرح نشد و بر اساس تصمیم اعضای محترم هیئت‌مدیره در جلسه قبلی، علی فتح‌الله‌زاده؛ مدیرعامل باشگاه استقلال همچنان به کار خود در این باشگاه ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال امروز _چهارشنبه، شانزدهم فروردین‌ماه_ در نشستی با حضور علی فتح‌الله‌زاده؛ مدیرعامل باشگاه شرکت کردند و به بررسی شرایط روزهای اخیر این باشگاه پرداختند. در این نشست فرشید سمیعی؛ معاون حقوقی باشگاه استقلال نیز حضور داشت که به انتقاد از شرایط کنونی و عملکرد مدیران باشگاه در مسائل مالی پرداخت.

صحبت‌های سمیعی، انتقادات او از وضعیت به‌وجود آمده و مشورت‌نکردن با واحد حقوقی باشگاه باعث بروز درگیری لفظی بین معاون حقوقی استقلال و اعضای هیئت‌مدیره شد که با توجه به این اتفاق، از زبان برخی نزدیکان و مدیران حاضر در باشگاه گفته می‌شود سمیعی به پایان راه همکاری خود با باشگاه استقلال رسیده است.

همچنین در جلسه امروز که خروجی آن به‌صورت رسمی از طریق رسانه باشگاه اعلام شد، حجت کریمی؛ رئیس هیئت‌مدیره نیز حضور نداشت و تنها برای دقایقی در پایان جلسه در باشگاه حاضر شد. جلسه هیئت‌مدیره این باشگاه ممکن است فردا یا روز شنبه با حضور تمام اعضا برگزار و پیرامون شرایط فعلی تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه هیچ بحث جدیدی درباره تغییرات مدیریتی مطرح نشد و بر اساس تصمیم اعضای محترم هیئت‌مدیره در جلسه قبلی، علی فتح‌الله‌زاده؛ مدیرعامل باشگاه استقلال به کار خود در این باشگاه ادامه می‌دهد. با توجه به اتفاقات امروز در باشگاه استقلال باید دید که چه اتفاقی برای کادر مدیریتی آبی‌ها در روزهای آینده می‌افتد.

کد خبر 652650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.