ناراحتی مودریچ از سران رئال‌مادرید!

رسانه GOAL تایید کرده که لوکا مودریچ از وضعیت روند تمدید قراردادش‌ با رئال مادرید، ناراحت است و انتظار ماندن در جمع لوس‌بلانکوس را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرارداد لوکا مودریچ با رئال‌مادرید در پایان فصل به پایان می‌رسد. این هافبک کروات به صراحت اعلام کرده است که می‌خواهد یک سال دیگر با لوس بلانکوس ادامه دهد و در بهترین فرم خود قرار دارد و امیدوار است تا پیشنهاد جدیدی دریافت کند، با این حال، رسانه GOAL گزارش داده که مقامات رئال هنوز با این بازیکن ۳۷ ساله یا نمایندگان او تماس نگرفته‌اند تا مذاکرات تمدید قرارداد را آغاز کنند.

مودریچ ماه‌هاست که منتظر تماس از سمت باشگاه بوده و با این وضعیت که فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ رو به پایان است، ناراحت‌تر می‌شود.

مودریچ نگران این واقعیت است که مذاکرات تمدید به خوبی گذشته پیش نمی‌رود و اکنون این امکان وجود دارد که ملی‌پوش کروات در تابستان امسال وارد لیست ستاره‌های آزاد و بدون قرارداد شود. رئال همچنان در حال بررسی گزینه‌ها برای ارائه پیشنهاد جدید به مودریچ است، هرچند آن‌ها قبل از هر چیز، سن و وضعیت او در باشگاه را در نظر می‌گیرند.

گزارش شده است که رئال از تصمیم مودریچ برای ادامه بازی برای کرواسی پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲، ناراضی است. این بازیکن ۳۷ ساله هیچ برنامه‌ای برای بازنشستگی از فوتبال در رده ملی ندارد و امیدوار است در یورو ۲۰۲۴ در آلمان حضور داشته باشد.

اگرچه مسئله تمدید مودریچ با مادرید همچنان میان زمین و هوا است، اما گفته می‌شود باشگاه‌های عربستان سعودی با او تماس‌هایی برقرار کرده‌اند. این هافبک ممکن است مجبور شود در تابستان تصمیم مهمی بگیرد، اما فعلاً روی بازی حساس مقابل بارسلونا در دور برگشت کوپا دل ری اسپانیا که امشب به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد، تمرکز کرده است.

کد خبر 652625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.