دستگیری شرور متواری متهم به مشارکت در قتل

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار به اتهام مشارکت در قتل یک شهروند توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

سرهنگ مسعود طریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با عنایت به مجوز قضائی صادره مبنی بر جلب شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار شهرستان لنجان به اتهام مشارکت در قتل، بلافاصله موضوع شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام پس از چندین روز کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه صورت گرفته، محل اختفای این شرور متواری در یکی از محلات کلان‌شهر اصفهان شناسایی و پس مسدود کردن تمام راه‌های فرار، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه وی چهار قبضه چاقوی کپوری و یک قبضه قداره کشف شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان با اشاره به اینکه متهم پس از معرفی به دادسرا با قرار قانونی روانه زندان شد، گفت: ستاد خبری سازمان اطلاعات فراجا با سرشماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ و آدرس اینترنتی Aminemardom.police.ir آماده دریافت اخبار، گزارشات و اطلاعات در حوزه امنیت عمومی و حوادث مرتبط با اخلال در امنیت عمومی شهروندان به ویژه تحرکات اراذل و اوباش و مجرمین متواری است‌.

کد خبر 652618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.