دستگیری عامل تیراندازی در شهر بهارستان

رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شهر بهارستان توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع درگیری و تیراندازی با سلاح جنگی که دو شب گذشته در شهر بهارستان رخ داد و منجر به مجروح شدن یکی از شهروندان و تخریب اموال مردم همچنین ایجاد رعب و وحشت در محل شد شناسایی و دستگیری عامل اصلی این اتفاق در دستور کار ویژه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات تخصصی و رصد هوشمندانه پلیس با دقت و ظرافت خاصی انجام شد و در نهایت مأموران توانستند با اشراف کامل اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود متهم اصلی که دارای سه فقره سابقه کیفری بود را شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سرعت عمل و اقتدار بالای مأموران پلیس در دستگیری این شرور سابقه‌دار باعث ایجاد موجی از شادمانی در بین اهالی محل شد، گفت: پلیس در برابر امنیت مردم با هیچ‌کس تعارف ندارد و افرادی که بخواهند با اقدامات شرارت‌آمیز و هنجارشکنانه خود امنیت و آسایش مردم را سلب کنند، با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 651064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.