عصبانیت خانواده لیونل مسی از دست رسانه‌ها

اطرافیان لیونل مسی به انتشار "اخبار دروغ" درمورد آینده او، واکنش نشان دادند، این درحالی است که لئو در حال حاضر درگیر مسئله تمدید قرارداد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرارداد فعلی فوق‌ستاره آرژانتینی PSG، تا سه ماه دیگر به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید آن نیست و شایعات بی‌شماری را در مورد مقصد بعدی او ایجاد کرده است.
با این حال، اطرافیان مسی از انتشار این شایعات که او پاریس را ترک خواهد کرد، انتقاد کردند. آنها به روزنامه فرانسوی Le Parisien گفتند که مذاکرات با PSG ادامه دارد.

خانواده لئو گفتند: "عجیب است اخباری در مورد اینکه باشگاه می‌خواهد دستمزد لئو را کاهش دهد یا نمی‌خواهد قرارداد او را تمدید کند، منتشر شده است. اطرافیان این بازیکن ۳۵ ساله در بیانیه‌ای که توسط Le Parisien روی خروجی قرار گرفته، گفتند: ما نمی‌خواهیم وارد این شایعات شویم، اما شاید این دقیقاً همان چیزی است که برخی از مردم می‌خواهند. ما بیانیه عمومی نخواهیم داد، اما نه تنها مشخص است که لئو و باشگاه در حال مذاکره هستند، بلکه باشگاه می‌خواهد لئو بماند، همانطور که سرمربی تیم (کریستف گالتیه) اخیراً به این موضوع اشاره کرده است. بنابراین عجیب است که می‌بینیم افرادی شایعات عجیبی پخش می‌کنند. آنها چه چیزی از این دروغگویی بدست می‌آورند؟

علیرغم صحبت‌های اطرافیان مسی و سرمربی پی اس جی، باشگاه‌هایی این فوق ستاره را زیر نظر دارند. بارسلونا تمایل خود برای بازگرداندن آرژانتینی به کاتالونیا، علیرغم مشکلات مالی که ممکن است با آن روبرو شود، را واضح نشان داده است و در این صورت فرصت انتقال به MLS از بین نخواهد رفت، درحالی که آخرین پیشنهاد، به مبلغ بیش از ۴۰۰ میلیون یورو از عربستان سعودی به مرد آرژانتینی رسیده بود و طبق گزارش رسانه TYC، لئو آن را رد کرده است. مسی در جریان شکست خانگی پی اس جی مقابل لئون در روز یکشنبه، توسط هواداران مورد شماتت قرار گرفت و این، تنها به گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او دامن زد.

این بازیکن آرژانتینی احتمالاً وقت خود را صرف تصمیم‌گیری و ارزیابی گزینه‌های خود خواهد کرد. از آنجایی که صحبت‌ها درمورد خروج احتمالی مسی ادامه دارد و خصومت‌ها بر سر توقف مذاکرات افزایش می‌یابد، لئو قصد دارد همچنان بهترین بازی را برای تیمش به نمایش بگذارد.

کد خبر 652609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.