مهار تورم با انسجام مدیران دستگاه‌های مختلف محقق می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تلاش مدیریت شهری برای تحقق شعار سال را ضروری دانست و گفت: مهار تورم با همکاری و انسجام مدیران دستگاه‌های مختلف محقق می‌شود که امیدواریم با تلاش بیشتر و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم گام برداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز_ چهارشنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ در دیدار با مدیران شهری همدان با گرامیداشت تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی، سال جدید را به‌عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند، از این‌رو تمام افراد، به‌ویژه مجموعه مدیریت شهری باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی افزود: مهار تورم با همکاری و انسجام مدیران دستگاه‌های مختلف محقق می‌شود که امیدواریم با تلاش بیشتر و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: به‌عنوان مسئول باید راهکارهای امید آفرینی را ارائه دهیم و این امر تنها با سخن گفتن و شعار دادن محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امسال سال حساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است و باید با عملکرد خود کاری کنیم که مردم همیشه در صحنه‌های مختلف نظام همچون انتخابات، مناسبت‌های ملی و فراملی نظیر روز قدس و روز ۲۲ بهمن حضور پررنگ‌تری داشته باشند، چراکه این حضور سبب مشروعیت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی است.

مسگریان با بیان اینکه امروز داشتن وحدت و یکپارچگی پیام شهدا به مردم است و باید با انسجام و همدلی آنچه را برای امیدآفرینی لازم است را محقق کنیم، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع مورد تاکید است و اهمیت دارد، بنابراین وظیفه داریم نسبت به ارباب رجوع و مردم کمال احترام را داشته باشیم و مردم باید با کمترین اضطراب و مشکل بتواند به مطالبات خود دست یابند، امسال را باید سال بهینه‌سازی قرار دهیم و از اسراف و تجمل گرایی بپرهیزیم.

کد خبر 652582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.