پخت نان گرم و توزیع صلواتی بین روزه‌داران در چهارباغ اصفهان

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: در آستانه ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در راستای احیای سفره کرم آن امام همام، روزهای شانزدهم، هفدهم و هجدهم فروردین سال‌ جاری، پخت نان گرم و توزیع صلواتی و پذیرایی از مردم روزه‌دار در گذر فرهنگی چهارباغ انجام می‌شود.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به‌منظور احیای سفره کرم آن امام همام از امروز و به مدت سه‌روز (روزهای شانزدهم، هفدهم و هجدهم فروردین سال جاری) در گذر فرهنگی چهارباغ شاهد پخت نان گرم و توزیع صلواتی همچنین پذیرایی از مردم روزه‌دار خواهیم بود.

وی افزود: این برنامه یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشا آغاز می‌شود و تا پایان شب در محور فرهنگی چهارباغ مقابل مدرسه چهارباغ اجرا خواهد شد.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با اشاره به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم با نام «هم‌نشین» طی ماه مبارک رمضان در گذر تاریخی چهارباغ عباسی تصریح کرد: سال گذشته این مراسم با استقبال بیش از چهار هزار روزه‌دار در محیطی معنوی برگزار شد و امسال نیز با تأکید و همت شهردار اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه امسال تغییراتی در روند برگزاری این مراسم ایجاد شده است، گفت: اساتید بین‌المللی قرآن در این مراسم حضور دارند و علاوه بر آن، محفل و مسابقات قرآنی برای کودکان برپا می‌شود.

سمیعی با اشاره به دایر کردن مهدکودک قرآنی و معنوی در مدرسه چهارباغ اصفهان برای نگهداری از کودکان خانواده‌هایی که در مراسم جزءخوانی امسال حضور می‌یابند، اضافه کرد: مراسم جزءخوانی قرآن بعدازظهرها از ساعت ۱۶:۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 652567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.