مقابله با سرقت، اولویت پلیس در سال ۱۴۰۲

رئیس پلیس کشور گفت: در سال ۱۴۰۲ با تمرکز بر انجام اولویت‌های مأموریتی به‌ویژه مقابله با سرقت و سایر مأموریت‌های اولویت‌دار، باید نهضتی نهادی و جهادی را محقق کنیم، به گونه‌ای که نتیجه این نهضت را مردم در امنیت، آرامش و احساس امنیت روزافزون حس کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان با تبریک سال نو و حلول ماه رمضان و تشکر از فرماندهان پیشین ناجا و فراجا، اظهار کرد: همت جانانه و لطف کریمانه حضرت حق، دو عامل مهم برای تحقق اهداف و رسیدن به سرمنزل مقصود است و باید بدانیم و باور کنیم که تلاش مضاعف و تکیه و توکل به خداوند می‌تواند ما را به فتح قله‌ها و رسیدن به مقصود برساند.

وی با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، افزود: به لطف خداوند، نوروز و بهار طبیعتی را که با بهار دل، معنویت و ضیافت الهی تقارن یافته، دیدیم تا از مواهب این تقارن بهره ببریم؛ باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و از این ماه ضیافت الهی نهایت بهره را ببریم.

رئیس پلیس کشور با اشاره به تلاش آحاد نیروهای پلیس برای اجرا و انجام مأموریت‌های نوروزی، خاطرنشان کرد: در این ایام نیز شاهد تلاش همه پلیس‌های تخصصی، معاونت‌های ستادی و صفی بودیم که از آن‌ها تشکر می‌کنیم، ما مأمور به انجام تکلیف و وظیفه هستیم.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ با تمرکز بر انجام اولویت‌های مأموریتی به‌ویژه مقابله با سرقت و سایر مأموریت‌های اولویت‌دار، باید نهضتی نهادی و جهادی را محقق کنیم، به گونه‌ای که نتیجه این نهضت را مردم در امنیت، آرامش و احساس امنیت روزافزون حس کنند.

رادان با اشاره به لزوم عزم جدی و راسخ برای تحقق مطلوب‌های مدنظر مقام معظم رهبری، اضافه کرد: علاوه بر حرکت پرشتاب برای هوشمندی پلیس با توجه به سه بعد تجهیزات، نیروی انسانی، ساختار و سازمان باید اقدامات جهادی، فناورانه، مقتدرانه و هوشمندانه را عملیاتی کنیم.

کد خبر 652550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.