نمایشگاه اینفوگرافی انقلاب در عرصه هنر

نگارخانه فرهنگسرای معرفت، اقدام به برگزاری نمایشگاه اینفوگرافی با موضوع معرفی هنرمندان، فرهیختگان و نامداران انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای معرفت، هم‌زمان با هفته «هنر انقلاب اسلامی» نمایشگاه اینفوگرافی از رویش‌های انقلاب اسلامی در عرصه هنر با معرفی ۱۵ هنرمند متعهد ایران اسلامی در جلوه‌های داستان، شعر، تئاتر، سینما و هنرهای تجسمی به همت فرهنگسرای معرفت برگزار شده است.

در این نمایشگاه آثار اینفوگرافی با مروری بر زندگی‌نامه و آثار هنرمندانی چون حسین خسروجردی، احمد عزیزی، شهرام ناظری، سیدداوود میرباقری، سعید کشن‌فلاح، شهید حمیدرضا نظام، محمدرضا دوست‌محمدی، جلیل رسولی، مجید مجیدی، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی، مرتضی سرهنگی، رسول ملاقلی‌پور، ناصر پلنگی و سلمان هراتی به نمایش در آمده است.

لازم به ذکر است پس از شهادت سیدمرتضی آوینی در روز بیستم فروردین سال ۱۳۷۲، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به مقام معظم رهبری، این روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نام‌گذاری شد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا بیستم فروردین ماه به آدرس فرهنگ سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر 652524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.