ساماندهی و بهسازی بازار بزرگ آیت‌الله بروجردی

شهردار منطقه یک بروجرد گفت: بازار بزرگ آیت‌الله بروجردی وارد مرحله اجرا و بهره‌برداری شده است تا مورد استفاده کسبه، بازاریان و گردشگران قرار گیرد.

مصطفی حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اقدامات شهرداری در بافت فرسوده بازار سرپوشیده بروجرد اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر در دوره ششم، این بازار که سال‌ها اقدام خاصی در آن انجام نشده بود، توسط شهرداری منطقه یک، سازمان عمران و فضای سبز مورد توجه قرار گرفت و اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: طی بازدیدی که از این بازار داشتیم، با ابراز ناراحتی اهالی بازار از امکانات اولیه همچون ناکارآمدی سرویس‌های بهداشتی که سال‌های گذشته احداث شده بود، مواجه شدیم که با توجه به نیاز بازار و تعداد زیاد کسبه به شهروندان و بازدیدکنندگان از بازار دستور داده شد تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

شهردار منطقه یک بروجرد خاطرنشان کرد: صحبت‌های اولیه با افراد مورد وثوق در این‌باره انجام شده است و اقدامات اساسی برای بازسازی سرویس‌های بهداشتی از جمله ترمیم دیواره‌ها، سقف، ایجاد هواکش‌های جدید، شیب‌بندی، ایزوگام و اقدامات دیگری که لازم بود انجام شود، در حال انجام است و وارد مرحله اجرا و بهره‌برداری خواهد شد تا مورد استفاده کسبه، بازاریان و گردشگران قرار گیرد.

حسنوند تصریح کرد: املاک مخروبه‌ای در سطح بازار وجود داشت که طبق ماده ۱۱۰ قانون شهرداری، منافی با بهداشت عمومی بود و به محل تجمع زباله و معتادان تبدیل شده بود، اما واحد بهداشت شهرداری منطقه یک اقدام به دیوارکشی بیشتر این املاک مخروبه کرد و در مرحله بعد زیباسازی این املاک و ایجاد نقش‌ونگار روی دیواره‌ها مدنظر شهرداری خواهد بود.

شهردار منطقه یک بروجرد گفت: اجرای کف‌پوش، آسفالت، تسطیح معابر، لایروبی و اصلاح نقاطی که در زمان بارندگی منجر به آب‌گرفتگی می‌شد، انجام شده است و به منظور توسعه فضای سبز، توسعه پارک خیبر در دست اقدام است همچنین اجرای کف‌پوش، حصارکشی، پلاستر دیوارها و معابر، جدول‌کشی و روشنایی این بوستان تکمیل شده است.

کد خبر 652520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.