آخرین پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای کشور + جزئیات

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _چهارشنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ در ارتفاعات آذربایجان شرقی و غربی و روز پنجشنبه در ارتفاعات البرز و روزهای جمعه و شنبه در ارتفاعات شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بعدازظهر روز چهارشنبه، در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و روزهای جمعه و شنبه افزون بر مناطق مذکور در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، وزش باد شدید و در نقاط مستعد، گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه روز شنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود، ادامه داد: روز یکشنبه برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، افزایش ابر و بارش پراکنده و در شمال غرب و غرب کشور، وزش باد شدید و گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه ۲۶ و کمینه ۷ است و در روز _‌پنجشنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ صاف به تدریج افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۵ و کمینه ۹ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 652517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.