بازدید بیش از ۱۶۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مبارکه

شهردار مبارکه از رشد قابل توجه بازدید مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۶۴ هزار و ۴۴۶ بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مبارکه در ایام نوروز انجام شده است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایام نوروز امسال دو ایستگاه هدایت و اسکان مسافر در ورودی‌های اصلی شهر به مسافران و گردشگران خدمات ارائه داد تا آنها بدون دغدغه ذهنی اوقات فراغت خود را سپری کنند.

وی افزود: خدمات‌دهی به میهمانان نوروزی از شرایط خوبی برخوردار بود و طبق نظرسنجی‌ها، تسهیلات و خدمات ارائه شده توسط شهرداری رضایت خاطر مسافران نوروزی را فراهم آورده است.

شهردار مبارکه با بیان اینکه این شهر با وجود موقعیت جغرافیایی و مکانی طی سال‌های گذشته پذیرایی میهمانان نوروزی چندانی نبود، خاطرنشان کرد: این شهر از ظرفیت‌های بالایی در زمینه فضای سبز، آثار تاریخی و موقعیت همجواری با زاینده‌رود برخوردار است.

احمدی تصریح کرد: طبق آخرین آمار، نوروز امسال بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۲۲ نفر در مراکز رسمی و غیررسمی شهرستان مبارکه اقامت داشته‌اند و اقامت حدود ۱۲۰ خانوار در شهر مبارکه ثبت شده است.

وی گفت: استقبال از میهمانان نوروزی در مبادی ورودی شهر، کمپ‌های نوروزی و ارائه بروشور شامل نقشه، راهنمای گردشگری و برگزاری جشنواره‌های نوروزی در مبارکه با استقبال و رضایت میهمانان نوروزی همراه بود.

کد خبر 652477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.