فعالیت مجدد گالری «دیدار» پس از ۶ ماه وقفه

مدیر گالری دیدار گفت: این گالری پس از شش ماه وقفه با برگزاری نمایشگاه آبرنگ از بهاره شب‌انگیز با عنوان «آهای خبردار» شروع به فعالیت می‌کند.

پروانه سیلانی، در گفت‌وگو با ایمنا درباره فعالیت گالری دیدار اظهار کرد: گالری اواخر سال ۹۶ با رویکرد هنر معاصر تأسیس شد که با برگزاری نمایشگاه‌های گروهی هنرمندان جوان زیادی را معرفی کرده است.

وی ادامه داد: هرساله تعداد زیادی نمایشگاه توسط این گالری برگزار شده است؛ در دوران کرونا یک وقفه دوساله افتاد، پس از اعتراضات اخیر هم تعدادی از هنرمندان نمایشگاه را کنسل کردند و گالری حدود پنج ماه تعطیل بود.

مدیر گالری دیدار تصریح کرد: این گالری پس از شش ماه وقفه با برگزاری نمایشگاه آبرنگ از بهاره شب‌انگیز با عنوان «آهای خبردار» شروع به فعالیت می‌کند.

وی درباره زمان و مکان برگزاری نمایشگاه گفت: افتتاحیه این نمایشگاه جمعه هجدهم فروردین‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است؛ که علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه به نشانی خیابان توحید میانی، خیابان شهید قندی، کوچه شهید قاسمی، پلاک ۶ گالری دیدار مراجعه کنند.

فعالیت مجدد گالری دیدار پس از ۶ ماه وقفه

سیلانی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۴۲ اثر به نمایش گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا بیست و چهارم فروردین‌ماه ادامه دارد و تمام آثار برای فروش گذاشته‌شده است.

وی افزود: گالری دیدار در نظر دارد مانند سال‌های گذشته برنامه‌هایی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار کند.

به گزارش ایمنا، ۵۴ گالری در استان اصفهان فعال است که از این تعداد ۲۹ گالری در مرکز استان و ۲۵ گالری در شهرستان‌ها فعالیت می‌کند.

همچنین گالری دیدار در محله جلفای اصفهان و در خیابان توحید، خیابان قندی، خیابان قاسمی واقع‌شده است. ازلحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان شریعتی، بوستان سی‌وسه‌پل، مجتمع تجاری پارک، بانک پاسارگاد شعبه توحید میانی و بیمارستان سعدی قرار گرفته است.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو دکتر شریعتی ورودی یک و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مهرداد است که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

کد خبر 652465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.