مشورت مغانلو و زکی‌پور برای گلزنی در تبریز + عکس

مهاجم و مدافع سپاهان برای گلزنی مقابل تراکتور تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم تراکتور و سپاهان در یک جدال حساس، روز جمعه _هجدهم فروردین‌ماه_ در ورزشگاه خانگی تی‌تی‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت و با توجه به فشردگی امتیازات بالای جدول مسابقات، نتیجه این تقابل برای سایر مدعیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

بدون تردید رویارویی طلایی‌پوشان اصفهان و شاگردان خمز فارغ از کسب هر نتیجه‌ای برای هواداران دو تیم جذاب خواهد بود، چراکه مورایس و خمز تفکرات هجومی دارند و تیم‌های تحت هدایت آن‌ها بازی تاکتیکی را از خود به نمایش می‌گذارند.

همچنین با نگاهی به آمار و ارقام فصل جاری مسابقات به راحتی می‌توان فهمید مهاجمان تراکتور و سپاهان در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر هم با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند و این موضوع زمانی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند که متوجه می‌شویم این دو تیم روی ضربات ایستگاهی و ارسال توپ از جناحین هم خطرناک ظاهر می‌شوند و به همین دلیل است که هافبک خلاق تبریزی‌ها در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد.

کادر فنی طلایی‌پوشان نیز بازیکنانی همچون رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور را در اختیار دارد که با ارسال‌های موفق زمینه‌ساز بسیاری از گل‌های مغانلو در این فصل شده‌اند و به همین دلیل می‌توان گفت تیم مورایس در این فاکتور کم و کاستی نسبت به حریف خود ندارد.

در تمرینات روز گذشته طلایی‌پوشان، میلاد زکی‌پور و شهریار مغانلو برای مدتی به گفت‌وگو با یکدیگر پرداختند و به احتمال فراوان این دو بازیکن تصمیم دارند با همکاری یکدیگر در تبریز، سه امتیاز حیاتی این جدال را به اصفهان بیاورند.

مشورت مغانلو و زکی‌پور برای گلزنی در تبریز! + عکس

کد خبر 652436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.