امیرحسین زارع رسما بخشیده شد/ بازگشت قهرمان جهان به اردوی تیم ملی کشتی‌آزاد

امیرحسین زارع آزادکار تیم ملی کشتی کشورمان پس از اخراج و تنبیه ۲۴ساعته با اظهار ندامت درخصوص درگیری در اردوی تیم ملی، بخشیده شد و به اردو بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ در جریان نخستین اردوی تیم ملی کشتی‌آزاد برای مسابقات پیش‌رو، پس از بازی تمرینی بسکتبال درون‌تیمی بین برخی از مدعوین تیم ملی کشتی، درگیری لفظی بین امیرحسین زارع و کامران قاسم‌پور به‌وجود آمد و سپس زارع به سر و سینه قاسم‌پور ضربه زد اما با پادرمیانی سایرین و فراست طرفین، قائله ختم به‌خیر شده و دو کشتی‌گیر با هم آتشی کردند.

باتوجه به صلاح‌دید کادرفنی، نوعی تنبیه موقت برای امیرحسین زارع در نظر گرفته شد و پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی‌آزاد امیرحسین زارع، کشتی‌گیر سنگین‌وزن کشورمان را به‌دلیل درگیری با کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و بی‌نظمی از اردو کنار گذاشت و بدین ترتیب قهرمان کشتی‌آزاد سال ۲۰۲۱ جهان از اردوی تیم ملی خارج شده و اعلام شد تا اطلاع‌ثانوی در کمپ تیم‌های ملی حضور نخواهد داشت.

در نهایت ظهر امروز _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب‌رئیس، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی‌آزاد و امیرحسین زارع درخصوص اتفاقات رخ داده در اردوی تیم ملی کشتی‌آزاد و خطای انضباطی کشتی‌گیر ملی‌پوش کشورمان برگزار شد.

امیرحسین زارع رسما بخشیده شد/ بازگشت قهرمان جهان به اردوی تیم ملی کشتی‌آزاد

در این جلسه پس از استماع صحبت‌های پژمان درستکار توسط جمع حاضر و اظهار پشیمانی زارع از رفتار سرزده، علیرضا دبیر در صحبت‌هایی نسبت به رعایت نظم و انضباط در اردوها تأکید کرد و در ادامه کادر فنی با توجه به جوانی و آینده‌دار بودن و حسن سابقه این کشتی‌گیر عنوان‌دار، وی را بخشید تا حضور این کشتی‌گیر در اردوها و چرخه انتخابی تیم ملی ادامه داشته باشد.

کد خبر 652381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.