۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
حمید سوریان به فدراسیون کشتی برگشت

حمید سوریان که از سمت نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی استعفا داده بود و در پنج‌ماه اخیر به فدراسیون نرفته بود امروز به‌عنوان نایب‌رئیس در محل فدراسیون حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوم آبان‌ماه سال گذشته حمید سوریان به‌دلیل مسائل و مشکلات شخصی از سمت نایب‌رئیسی فدراسیون استعفا داد اما این تصمیم وی موردقبول علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی قرار نگرفت؛، با این وجود حمید سوریان در طول این مدت در فدراسیون حضور نداشت.

ظهر امروز _سه شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر، حمید سوریان، پژمان درستکار و امیرحسین زارع برای بررسی اخراج این کشتی‌گیر از اردوی تیم ملی کشتی آزاد به‌دلیل درگیری با کامران قاسم‌پور برگزار شد و در نهایت امیرحسین زارع با بخشش از سوی فدراسیون کشتی به تمرینات بازگشت.

در همین راستا، فدراسیون کشتی در خبری‌که از این جلسه بر روی سایت خود قرار داد از حمید سوریان به‌عنوان نایب‌رئیس این فدراسیون نام برد و با این خبر می‌توان به این نتیجه رسید که حمید سوریان بعد از پنج‌ماه دوری از فدراسیون، بار دیگر در سمت خود فعالیت خواهد کرد؛ البته حمید سوریان هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است.

کد خبر 652376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.