مهاجم سابق ذوب‌آهن به خوجند تاجیکستان پیوست

دارکو بیدوف صربستانی که در ابتدای فصل به ذوب‌آهن اصفهان ملحق شده بود با عقد قراردادی رسمی به خوجند تاجیکستان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دارکو بیدوف مهاجم ۳۴ ساله صربستانی در ابتدای فصل با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست تا برای دومین‌بار در دوران بازیگری‌اش پیراهن سبز گاندوهای ایران را برتن کند اما فقط ۱۶ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و با نظر مهدی تارتار که خود او را جذب کرده بود به‌دلیل مصدومیت‌های تمام‌نشدنی و نداشتن آمادگی درحالی‌که تا انتهای فصل قرارداد داشت از تیم فوتبال ذوب‌آهن جدا شد.

دارکو بیدوف که فصل گذشته هم به‌طور میانگین در هر بازی ۲۲ دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا می‌کرد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به تیمی ملحق نشد اما سرانجام طی انتقالی عجیب و دور از انتظار به‌عنوان بازیکن آزاد با عقد قراردادی رسمی به‌عضویت تیم فوتبال خوجند تاجیکستان درآمد. وی با شماره ۳۰ برای این تیم بازی خواهد کرد.

مهاجم سابق ذوب‌آهن به خوجند تاجیکستان پیوست!

به گزارش ایمنا، فصل جدید لیگ برتر تاجیکستان از هفته گذشته آغاز شده است و خوجند که فصل گذشته پس از استقلال‌دوشنبه و روشن در جایگاه سوم لیگ برتر تاجیکستان قرار گرفته بود در بازی نخست فصل ۲۰۲۳ مقابل استقلال‌دوشنبه چهار بر صفر شکست خورد و هم‌اکنون در قعر جدول لیگ برتر تاجیکستان ایستاده است.

جالب‌تر اینکه علاوه‌بر دارکو بیدوف مهاجم جدید تیم فوتبال خوجند، احسان پنشنبه بازیکن اهل تاجیکستان نیز که در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات به ذوب‌آهن پیوسته بود در سرنوشتی مشابه با این مهاجم صربستانی، پس از کنار اینکه در ذوب‌آهن به وی اعتماد نشد تصمیم گرفت به تیم سابق خود بازگردد و هم‌اکنون در استقلال‌دوشنبه حضور دارد.

کد خبر 652358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.