هری کین در تاتنهام نمی‌ماند!

ستاره خط حمله تیم تاتنهام دیگر مایل به ادامه همکاری با تیم خود نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال اینسایدر، هری کین، مهاجم باشگاه تاتنهام به دوستانش اطلاع داده است که قرارداد جدیدی با باشگاه شمال لندن امضا نخواهد کرد.

آینده کاپیتان تیم ملی انگلیس در دو سال گذشته از زمانی که او تلاش کرد و نتوانست در تابستان ۲۰۲۱ از این تیم خارج شود، بحث مهمی در لندن بوده است. در آن زمان منچسترسیتی نتوانست مچ دنیل لوی را بخواباند و با وجود ادعای توافق لوی و کین، رئیس باشگاه تاتنهام، از فروش کین با مبلغ ۱۵۰ میلیون پوند خودداری کرد.

با گذشت دو سال از بحث‌های جدی راجع به آینده کین، حالا این ستاره انگلیسی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل آینده از تیمش جدا شود. او که تابستان امسال ۳۰ ساله خواهد شد، هنوز موفق نشده است جام مهمی با اسپرز کسب کند.

مشکلات متعدد باشگاه تاتنهام چه در داخل و چه در خارج از زمین، همه باعث تصمیم جدایی هری کین شده است. این تیم که امیدوار بود با متقاعد کردن کین بتواند وضعیت خود را بهبود ببخشد، هنوز شرایط مساعدی در جزیره ندارد.

مذاکرات تمدید قرارداد با کین تنها در مراحل اولیه است و این بازیکن تمرکز خود را روی عملکردش گذاشته است. اگرچه ادعا شده است که او می‌خواهد به هر ترتیب جدا شود و حتی این موضوع را به دوستانش نیز اطلاع داده است، اما سران باشگاه لندنی اعتقاد دارند که می‌توانند جلوی جدایی وی را بگیرند و موکول شدن مذاکرات به فصل آینده نیز مشکلی برای آن‌ها به وجود نمی‌آورد.

هری کین تاکنون ۲۷۲ گل و ۶۳ پاس گل در ۴۲۶ بازی برای تاتنهام به ثبت رسانده است و برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس نیز محسوب می‌شود.

کد خبر 652314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.