آزمون: آب و هوای شرجی کار را برای ما سخت می‌کند / باید بازی‌ها در دو کشور برگزار می‌شد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بدون حضور تیم‌های بنگلادش و مالدیو با بازی تیم کشورمان مقابل میانمار عملا سرنوشتمان در این گروه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک در گروه B قرار دارد که فردا _چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه_ از ساعت ۱۳:۰۰ به وقت تهران با پیراهن قرمز به مصاف سفیدپوشان میانمار به میدان می‌رود.

مریم آزمون در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد: تیم میانمار بسیار قوی است و در رنکینگ جهانی در رده چهل‌وپنجم قرار دارد، ما این تیم را به‌طور کامل آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوتشان را می‌شناسیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از سد این تیم بگذریم.

وی ادامه داد: طبق برنامه قبلی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی با تیم میانمار ساعت ۱۸ بود، اما با انصراف تیم‌های بنگلادش و مالدیو مقرر شد دو بازی با تیم میانمار در ساعت ۱۶ انجام دهیم. با توجه به اینکه در این زمان دمای هوا بسیار گرم و شرجی است، شرایط را برای بازیکنان ما سخت می‌کند. این موضوع به سود تیم میانمار است و از شرایط میزبانی خود بهره می‌برد. بدون حضور تیم‌های بنگلادش و مالدیو با بازی مقابل میانمار عملاً سرنوشتمان در این گروه مشخص می‌شود. تنها چیزی که باعث فشار برای تیم ماست، آب و هوای شرجی این کشور است و به نظر من باید بازی رفت و برگشت در دو کشور برگزار می‌شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه دو مرحله اردوی آماده‌سازی پیش از اعزام به مسابقات برگزار کردیم، تصریح کرد: در تمرینات سعی کردیم تا بازیکنان را برای مسابقات مرحله انتخابی المپیک فوتبال بانوان آسیا آماده کنیم که خوشبختانه شاگردانم در شرایط خوبی قرار دارند. نسل بسیار خوبی از فوتبال بانوان را در حال حاضر در اختیار داریم. آنچه مسلم است بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود ما در شرایط مسابقه قرار بگیریم. چه در نوع بازی، چه در ترکیب تیم و انتخاب بازیکنان به ما خیلی کمک می‌کرد. البته تمام بازیکنان ما در شرایط مسابقه هستند و تیم یک‌دست و باانگیزه‌ای داریم.

آزمون افزود: هدفمان صعود از مرحله مقدماتی و حضور در دور دوم مسابقات است و امیدوارم بهترین عملکرد را در این دو بازی از خود به جای بگذاریم.

کد خبر 652273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.