استقلال ۹۰ درصد از لیگ‌ قهرمانان آسیا حذف شد! + فیلم

مدیرعامل باشگاه استقلال امید هواداران این تیم را بیش از پیش کاهش داد و اعلام کرد استقلال ۹۰ درصد از لیگ‌ قهرمانان آسیا حذف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال تا روز جمعه _یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ فرصت داشت بدهی چندین میلیاردی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین خود را بپردازد و مدارک خود را در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کند تا مجوز حرفه‌ای و جواز حضور در فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

با وجود اینکه محمد مؤمنی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال گفته بود تمام مدارک لازم جهت حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را تحویل کمیته مجوز حرفه‌ای داده‌ایم و ۱۵ روز از کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان گرفته‌ایم تا از این رقابت‌ها حذف نشویم اما مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت‌های متفاوتی مطرح کرد.

علی فتح‌الله‌زاده دقایقی قبل اظهار کرد: روز گذشته نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم و توضیح دادم که تهیه این پول با وجود ۱۵ روز تعطیلی نوروز برای ما سخت است و به‌ما مهلت بدهید. فقط ۱۰ درصد شانس داریم که AFC به ما جواب مثبت بدهد اما ۹۰ درصد مجوز حرفه‌ای ما از دست رفته است. ضمن اینکه تا سی‌ام فروردین‌ماه هم مهلت داریم بدهی آندره‌آ استراماچونی را بدهیم تا شامل محرومیت از پنجره نقل‌وانتقالاتی نشویم.

کد خبر 652178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.