کسب درآمد پایدار با استفاده از ظرفیت نیروگاه خورشیدی شهر

شهردار دستگرد گفت: نیروگاه خورشیدی ۲۵ کیلووات در راستای کسب درآمد پایدار احداث شده و ظرفیت خوبی را برای دستیابی شهرداری به استقلال مالی فراهم کرده است.

اصغر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تصویب و ابلاغ اصولی مغایرت منطقه کارگاهی شهر ابلاغ شده و در حال انجام است، اظهار کرد: توافقات پروژه مجتمع صنایع غذایی در حال انجام و صدور پروانه‌ها در دست اقدام است.

وی افزود: تمدید شناسنامه‌های ساختمانی بعضی از پلاک‌های میدان میوه و تره‌بار شهر پس از چندین سال رفع مشکل شده و اقدامات لازم در دست اجرا استو به دنبال اخذ تعهدات و مجوزهای مابقی آن هستیم.

شهردار دستگرد خاطرنشان کرد: پل روی کانال صنایع‌غذایی و دسترسی‌های آن با اعتباری حدود چهار میلیارد تومان احداث شده و مابقی اقدامات در خصوص مجتمع صنایع‌غذایی نیز در دستور کار است.

رحیمی تصریح کرد: یکی از مطالبات بحق رانندگان خودروهای سنگین پارکینگ عمومی بود و مدیریت شهری با جذب سرمایه‌گذار این مهم را در دستور کار قرار دارد، در حال حاضر پارکینگ فوق در حال احداث بوده و نیروگاه خورشیدی ۲۵ کیلو وات در راستای کسب درآمد پایدار احداث شده است.

وی گفت: از شهریور ۱۴۰۰ تا دی‌ماه ۱۴۰۱، خرید و تهیه ۱۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات شهرداری از قبیل اتوبوس، بالابر آتش‌نشانی، سواری مزدا و یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری در راستای تجهیز ناوگان موتوری شهرداری تحویل داده شده است.

شهردار دستگرد از تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری خبر داد و افزود: در راستای سطح ارتقای دانش کارکنان و نیروهای خدمات شهری، کلاس‌های مختلف آموزشی تشکیل شده است.

رحیمی اظهار کرد: نیروگاه خورشیدی ۲۵ کیلووات در راستای کسب درآمد پایدار احداث شده و ظرفیت خوبی را برای دستیابی شهرداری به استقلال مالی فراهم کرده است.

به گزارش ایمنا، دستگرد یکی از شهرهای استان اصفهان است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان برخوار قرار دارد.

کد خبر 652151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.