قهرمانی تنیسور روسی در مسابقات هزار امتیازی مسترز

تنیسور اهل روسیه موفق شد با شکست‌دادن یانیک سینر برای پنجمین‌ مرتبه، قهرمان مسابقات هزار امتیازی مسترز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار فینال رقابت‌های هزار امتیازی مسترز میامی روز گذشته برگزار شد و دنیل مدودوف نفر پنجم برترین تنیسورهای جهان از کشور روسیه مقابل یانیک سینر نفر یازدهم رنکینگ دنیا از ایتالیا با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. دنیل مدودوف در ست‌های نخست و دوم این دیدار به‌ترتیب با نتایج ۷ بر ۵ و ۶ بر ۳ به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به‌دست آورد.

مدودف با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به درخشش خود در میادین مختلف طی ماه‌های اخیر ادامه داد و به بیست‌وچهارمین پیروزی طی ۲۵ دیدار اخیر خود دست یافت؛ جالب اینجا است تنها باخت مدودوف طی یک‌ماه‌ونیم اخیر کمتر از دو هفته پیش در فینال مسترز ایندین ولز، مقابل کارلوس آلکاراس اسپانیایی که حالا نفر یک رنکینگ تنیسورهای دنیا را در اختیار دارد، رقم خورد.

این تنیسور روسی با کسب هزار امتیاز این قهرمانی با یک پله صعود در میان چهار تنیسور برتر رنکینگ قرار گرفت و با کسب این نتیجه به پنجمین قهرمانی خود در رقابت‌های مسترز هزار امتیازی رسید. مدودوف همچنین نوزدهمین عنوان قهرمانی خود را کسب کرد. در بازی فینال، سینر برخلاف دیدار نیمه‌نهایی که با نمایشی بی‌نظیر مقابل آلکاراس پیروز شده بود، در این دیدار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شد و برای ششمین مرتبه مقابل مدودوف تن به شکست داد.

کد خبر 652082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.