ملی‌پوشان وزنه‌بردار تست دوپینگ دادند

ماموران مبارزه با دوپینگ در ایران حضور دارند و در اولین گام به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری رفتند تا از ملی‌پوشان این رشته نمونه دوپینگ بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کرمی، مصطفی جوادی و علیرضا یوسفی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، روز گذشته _یکشنبه سیزدهم فروردین‌ماه_ تست دوپینگ دادند و رسول معتمدی نیز قرار است امروز _دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در جریان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری تست بدهد.

مأموران آژانس بین‌المللی مبارزه با دوپینگ (ITA) به ایران آمده‌اند و به سراغ رشته‌های مختلف می‌روند تا از ورزشکارانی که در لیست آن‌ها قرار دارد، تست دوپینگ بگیرند و در اولین قدم خود به سراغ وزنه‌برداران رفتند و از چهار وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان تست گرفتند.

مأموران مبارزه با دوپینگ یکم اسفندماه ۱۴۰۱ هم به ایران آمده بودند و از سه وزنه‌بردار تست دوپینگ گرفتند و نکته جالب این بود که برای اولین‌بار تست خون هم گرفته شد اما در این مراجعه از وزنه‌برداران تنها نمونه ادرار گرفته شد.

به گزارش ایمنا، جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری این روزها در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

کد خبر 652074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.