احداث ۴ تقاطع غیرهمسطح در شمال غرب پایتخت

شهردار منطقه پنج تهران با اشاره به احداث چهار تقاطع غیرهمسطح، گفت: این تقاطع‌ها شامل تقاطع شهید حکیم و تعاون، راست‌گرد بزرگراه شهید همت به شهید اشرفی اصفهانی جنوب، تقاطع جنت‌آباد و شهید آبشناسان و راست‌گرد شهید ستاری به شهید لشگری است که در بحث عمرانی در اولویت اقدامات منطقه در سال جاری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، احسان شریفی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های این منطقه در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: با حمایت معاونت فنی و عمرانی شهرداری، تکمیل تقاطع‌های مهم شهر تهران در دستور کار قرار دارد، بر همین اساس چهار تقاطع مهم در منطقه ۵ وجود دارد که باید عملیات عمرانی آن انجام شود.

وی افزود: این تقاطع‌ها شامل تقاطع شهید حکیم و تعاون، راست‌گرد بزرگراه شهید همت به شهید اشرفی اصفهانی جنوب، تقاطع جنت‌آباد و شهید آبشناسان و راست‌گرد شهید ستاری به شهید لشگری است که در بحث عمرانی در اولویت اقدامات منطقه در سال جاری قرار دارد.

شهردار منطقه پنج تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر تکمیل تقاطع‌های مهم منطقه، اجرای پروژه‌های توسعه محلی و طرح‌های مربوط به احداث بوستان‌ها و عملیات مستمر برای نگهداری شهر از دیگر برنامه‌های امسال شهرداری است.

شریفی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی بنا داریم با سیاست شهرداری تهران در مدیریت سرای محلات بازنگری انجام دهیم و امیدواریم این بازنگری به مشارکت بیشتر شهروندان در اداره محله‌شان منجر شود، تاکید کرد: با توجه به دستورالعمل اعلام شده از سوی شورای اسلامی شهر، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران آئین نامه‌هایی را مشخص کرده است که تغییر اساسی نسبت به وضع موجود دارد و با اجرای این آئین نامه‌ها سطح مشارکت در محلات شهر تهران افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: سایت شهر

کد خبر 652019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.