توجه به قانون رضایت مردم را به‌همراه دارد

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: از مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم توجه به قانون است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سورشجان با اشاره به پتانسیل‌های این شهر، وجود شورای یک‌دست و شهردار جوان آن اظهار کرد: از مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم و خدمت‌رسانی مناسب، تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه‌ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری است.

وی افزود: مهمترین ارزیابی و نمود تأثیر اقدامات انجام شده حاصل از این برنامه‌ریزی‌ها در هر دوره‌ای از شورا، پس از اتمام مسئولیت آنان، توسط مردم انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری بهره‌گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت‌رسانی را نشان از درایت و هوشمندی اعضای شورای اسلامی شهر دانست و گفت: همواره بر وجود برنامه‌ای مدون و متمرکز تاکید دارم و این موضوع در شوراهای اسلامی که از حضور منتخبان مردم و تجمیع افکار و نظرات شکل گرفته است، اهمیت بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: تمام موارد مطرح شده از طریق مسئولان استانی، به‌منظور مکاتبه با مسئولان کشوری پیگیری خواهد شد.

سلیمانی با تاکید بر پیگیری شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال‌وبختیاری برای اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان اردل خاطرنشان کرد: این سازمان باید بررسی انتقال آب از چشمه سرداب برای روستاهای دهستان پشت‌کوه و تأمین آب پایدار بخش میانکوه را نیز در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی یک فریضه الهی است، افزود: شوراها باید با ایجاد هم‌افزایی در راستای آبادانی شهرها کمک و در کنار مسئولان تلاش کنند تا برای نظام جمهوری اسلامی ایران امیدآفرینی کنند و توطئه‌های مخالفان نظام خنثی شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای رفع بعضی مشکلات، مردم باید پیشگام شوند، به‌همین منظور نمایندگانی را انتخاب کرده‌اند، لذا شوراهای اسلامی باید آنچه در استان وجود دارد را حفظ کند.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر سورشجان مشکلات حوزه مدیریت شهری و مطالباتی که نیاز به پیگیری شورای اسلامی استان از طریق دستگاه‌های اجرایی دارد را مطرح کردند که مهم‌ترین مطالبات مطرح شده احداث تصفیه‌خانه فاضلاب و تکمیل انشعاب فاضلاب شهری، رفع موانع احداث پارک گل‌دره شهر سورشجان، درخواست تبدیل بخش لاران به شهرستان، تسریع در احداث جاده کشاورزی، زهکشی و لایروبی قنوات، بهبود کیفیت سهمیه آرد تخصیصی، مجتمع دامداری، ترمیم روکش آسفالت جاده اصلی توسط اداره راهداری، احداث و تکمیل شهرک فن‌آوران شهر، تخصیص قیر رایگان، کمبود ماشین حمل زباله، کمک جهت توسعه فضای سبز و احداث پارک، زمین چمن مصنوعی، جابه‌جایی پایه‌های برق، معضل سگ‌های ولگرد، ساختمان درمانگاه شماره ۲ شهر سورشجان، کمبود نیروی انسانی در شهرداری، لزوم احداث سد جهت جلوگیری از هدررفت آب در منطقه، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری، تکمیل استخر، همکاری در احداث میدان مرکزی شهر، تکمیل ساختمان شهرداری و تکمیل پارک بانوان سورشجان بود.

کد خبر 652001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.