هزینه ۵۰ میلیارد ریالی منطقه یک اصفهان برای گل‌کاری

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به حساسیت‌های سیما و منظر شهری این منطقه، هزینه گل‌کاری انجام شده طی یک‌سال گذشته حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ایمنا، میثم بکتاشیان اظهار کرد: منطقه یک شهرداری اصفهان در هسته مرکزی این باغ‌شهر واقع شده است و با توجه به وجود مراکز مختلف درمانی، توریستی و تجاری، حساسیت زیادی از لحاظ سیما و منظر شهری دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه گل‌کاری یکی از اقدامات مهم در راستای چشم‌نوازی منطقه یک شهرداری به‌ویژه در ایام نوروز است، کاشت سه هزار متر بنفشه کرتی، ۲۵ هزار صندوق بنفشه، پنج هزار گلدان بنفشه آویز در فلاورباکس، ۳۵ هزار پاپیتال در پارک‌های وحید و خیابان چهارباغ، ۱۳ هزار گلدان شمشاد در خیابان چهارباغ و گذر عالم‌آرا انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: کاشت هشت هزار درختچه برگ بو توری ارغوان ابریشم مصری، ۹ هزار اصله درخت در خیابان پنج رمضان و پارک‌های محلی و حاشیه، ۱۲۰ هزار گلدان گل همیشه بهار اسپئوسپرموم لادن، شب‌بو زعفرانی، شب‌بو بهاره و آلاله جعفری، خرید ۹۰ فلاورباکس و کاشت و نصب در منطقه، کاشت ۲۰ هزار مترمربع چمن‌های مقاوم و ۴۵ هزار گلدان گل دائم و مقاوم به کم‌آبی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای بهسازی و توسعه فضای سبز منطقه یک شهرداری اصفهان، اجرا و ترمیم سیستم آبیاری قطره‌ای به متراژ ۱۵ هزار متر در مادی‌های نیاصرم، فرشادی، تیران، حاجی و دستگرد انجام شده است.

بکتاشیان اضافه کرد: با توجه به حساسیت‌های یادشده منطقه، هزینه گل‌کاری انجام شده طی یک‌سال گذشته حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 651947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.