تصویب طرح تفصیلی شهر پس از ۱۱ سال

شهردار دستگرد گفت: طرح تفصیلی شهر پس از ۱۱ سال به تصویب رسید و با برداشت‌های به‌روز، تلاش شده است تا منافع شهروندان در این طرح دیده شود و حق و حقوق آن‌ها ضایع نشود.

اصغر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تملک خانه حیدریان توسط شهرداری و اتمام بازسازی آن اظهار کرد: خانه حیدریان در یکی از مناطق هدف بازآفرینی شهری قرار دارد که پس از مرمت و بازسازی به موزه مردم‌شناسی تبدیل شد و نوروز ۱۴۰۲ مورد بازدید گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی افزود: حمام تاریخی و زیبای شهر دستگرد به صورت مشارکتی توسط شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و میراث فرهنگی و گردشگری مرمت و استحکام‌بخشی آن تا ۶۰ درصد انجام شده است که پس از تکمیل با کاربری حمام سنتی عمومی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار دستگرد با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت معابر شهر در مساحتی بالغ بر حدود ۳۵ هزار مترمربع، خاطرنشان کرد: پروژه روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی و کندروهای بلوار معلم در منطقه کارگاهی شهر به مساحت حدود ۷۰ هزار مترمربع تا پایان سال گذشته به اتمام رسید.

رحیمی با بیان اینکه بیشتر از ۹۰ درصد توافقات شهرداری که مربوط به دهه ۶۰ و بعد از آن بود را توانستیم با جلب رضایتمندی مالکان به سرانجام برسانیم، گفت: طرح تفصیلی شهر دستگرد پس از ۱۱ سال به تصویب رسید و با برداشت‌های به‌روز تلاش شده است تا منافع شهروندان در این طرح دیده شود و حق و حقوق آن‌ها ضایع نشود.

به گزارش ایمنا، دستگرد یکی از شهرهای استان اصفهان است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان برخوار قرار دارد.

کد خبر 651931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.