آتش‌سوزی گسترده در مجموعه قدیمی پارک آبی خلیج‌فارس قشم

 آتش‌سوزی گسترده در مجموعه قدیمی ورزشی تفریحی پارک آبی خلیج فارس قشم عصر امروز _یکشنبه سیزدهم فروردین‌ماه_ سبب ایجاد دود وسیع در ساحل جنوبی این جزیره شده است.

به گزارش ایمنا، آتش‌سوزی گسترده در مجموعه قدیمی ورزشی تفریحی پارک آبی خلیج فارس قشم عصر امروز _یکشنبه سیزدهم فروردین‌ماه_ سبب ایجاد دود وسیع در ساحل جنوبی این جزیره شده است. تلاش آتش نشانان برای اطفای حریق ادامه دارد.

شهروندان و گردشگران بسیاری در اطراف محل آتش‌سوزی حضور یافته‌اند و بیشتر آنان در حال فیلم‌برداری هستند؛ همچنین ترافیک سنگینی در چند خیابان اطراف منتهی به آتش‌سوزی ایجاد شده است.

این مجموعه شامل استخر شنا به ابعاد ۲۵ در ۱۲ متر، حمام سونا، جکوزی، کافی شاپ، سرسره‌های منحنی و شیپ مستقیم، چاله فضایی و سالن بیلیارد غیر فعال و قدیمی در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع در جوار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس است.

هنوز جزئیاتی از خسارت وارد به این مجموعه مشخص نشده است و به محض انجام ارزیابی، اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 651862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.