لژیونر ایرانی با دیناموبخارست قهرمان لیگ برتر هندبال رومانی شد

تیم هندبال دیناموبخارست که سعید حیدری‌راد، لژیونر ایرانی را در اختیار دارد چند هفته زودتر قهرمانی‌اش در لیگ ناسیونال رومانی را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های رومانی، تیم هندبال دیناموبخارست که سعید حیدری‌راد، لژیونر ایرانی را در ترکیب خود دارد شب گذشته _شنبه دوازدهم فروردین‌ماه_ موفق شد در هفته بیست‌وسوم لیگ ناسیونال رومانی برابر تیم CSM vaslui با نتیجه ۳۹ بر ۲۹ به پیروزی دست پیدا کند و بدین ترتیب قهرمان لیگ برتر هندبال رومانی شد.

تیم دیناموبخارست باتوجه به پیروزی در دیدار با واسلوی اکنون با یک بازی کمتر ۶۶ امتیازی‌ست و با تیم دوم جدول ۱۲ امتیاز فاصله دارد؛ از همین‌رو به‌علت اختلاف امتیاز بالایی که میان دیناموبخارست و تیم رده دومی لیگ ناسیونال رومانی وجود دارد، یاران سعید حیدری‌راد چند هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را در لیگ رومانی قطعی کنند.

ضمن اینکه سیدعلیرضا موسوی دیگر لژیونر ایرانی هندبال که تا فصل قبل در تیم دیناموبخارست رومانی توپ می‌زد، در فصل جاری برای تیم استوابخارست رومانی بازی می‌کند و به‌همراه استوابخارست با ۲۳ امتیاز در رده چهارم لیگ ناسیونال قرار گرفته است و البته شانس چندانی برای تصاحب جایگاه‌های بالاتر در هفته‌های پیش‌رو ندارد.

کد خبر 651854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.