اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری است

شهردار محمدآباد گفت: مهم‌ترین اولویت شهرداری در سال ۱۴۰۲ تکمیل پروژه‌های عمرانی از جمله استخر فضای سبز شهری، روشنایی معابر، خرید دستگاه آب‌شیرین‌کن برای چاه فضای سبز، ساماندهی آرامستان جدید، جذب قیر، آزادسازی معابر و توسعه گردشگری و افزایش سرانه فضای سبز شهری است.

محمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۳۰ درصد شهر دارای بافت قدیمی است، اظهار کرد: شهرداری در راستای احیای مناطق دارای بافت فرسوده ضمن آسفالت معابر، افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در این مناطق داشته باشند را به میراث فرهنگی جهت دریافت تسهیلات معرفی می‌کند.

وی افزود: ارگ تاریخی محمدآباد با هفت هزار مترمربع مساحت و ۱۲۰ سال قدمت متعلق به دوران قاجار است که طی این سال‌ها ۸۰ درصد آن بازسازی شده و سال ۱۴۰۰ برای ترمیم و بازسازی ارگ ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار محمدآباد با بیان اینکه در محل ارگ هر ساله نمایشگاه بهاره برگزار می‌شود و افراد از نقاط مختلف کشور از آن بازدید قرار می‌کنند، خاطرنشان کرد: موزه مردم‌شناسی ارگ با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری بازسازی شده است و در محل ارگ تالار پذیرایی وجود دارد که مراسم عروسی و جشن تولد تفریحی در آن برگزار می‌شود.

اسماعیل‌زاده با اشاره به وجود پنج نقطه گردشگری در شهر محمدآباد گفت: حمام قدیمی و برج کبوترخانه در تملک شهرداری است و به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای بازسازی آنها هستیم، پارک ملی کلاه‌قاضی شهر محمدآباد نیز جنبه گردشگری دارد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت شهرداری در سال ۱۴۰۲ تکمیل پروژه‌های عمرانی از جمله استخر فضای سبز شهری، روشنایی معابر، خرید دستگاه آب‌شیرین‌کن برای چاه فضای سبز، ساماندهی آرامستان جدید، جذب قیر و آزادسازی معابر و توسعه گردشگری شهر و فضای سبز شهری است.

شهردار محمدآباد گفت: شهرداری در راستای زیباسازی شهر سال ۱۴۰۱ با صرف ۱۲۰ میلیون تومان هزینه اقداماتی از قبیل دیوارنویسی، رنگ‌آمیزی جداول و گل‌کاری فضای سبز انجام داده است.

کد خبر 651765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.