بالاترین یارانه شهرداری اصفهان برای سفر با مترو

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تشویق به استفاده از حمل‌ونقل همگانی و رویکرد استفاده از مترو برای سفرهای شهری به‌ویژه سفر به مرکز شهر از سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه ترافیک است و شهرداری اصفهان بیشترین یارانه حمل‌ونقلی را برای مترو صرف می‌کند.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: متروی اصفهان از بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته تا دوازدهم فروردین‌ماه سال جاری، در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی فعال بود و روزانه حدود ۴۰ هزار نفر از آن استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۷۵۰ هزار نفر با مترو سفرهای درون‌شهری خود را انجام داده‌اند، افزود: تشویق به استفاده از حمل‌ونقل همگانی و رویکرد استفاده از مترو برای سفرهای شهری به‌ویژه سفر به مرکز شهر از سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه ترافیک است و شهرداری اصفهان بیشترین یارانه حمل‌ونقلی را برای مترو صرف می‌کند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد نیروی انسانی فعال در خدمات مدیریت و بهره‌برداری از مترو ۳۰۰ نفر است که کیفیت خدمات این سیستم حمل‌ونقلی، جذابیت بالایی برای جذب سفرهای شهری دارد و می‌تواند روزانه به بیش از ۱۰۰ هزار نفر خدمت‌رسانی کند.

کد خبر 651742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.