تساوی خانگی هال‌سیتی در حضور کامل صیادمنش

تیم فوتبال هال‌سیتی برابر روترهام‌یونایتد با تساوی بدون‌گل متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه دوازدهم فروردین‌ماه_ تیم‌های فوتبال هال‌سیتی و روتردام‌یونایتد در چارچوب هفته سی‌ونهم رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس به‌مصاف هم رفتند؛ این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ با قضات دیوید وب به جریان درآمد و در نهایت هال‌سیتی نتوانست روتردام‌یونایتد را در ورزشگاه ام‌.کی. ام شکست دهد و دو تیم به تساوی بدون‌گل رضایت دادند.

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان هال‌سیتی که در هفته‌های اخیر دوباره به مهره اصلی این تیم تبدیل شده است از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت اما در شبی که ۵۸ لمس‌توپ داشت، در مجموع ۳۲ پاس داد، یک شوت خارج از چارچوب زد و سه پاس‌کلیدی به هم‌تیمی‌هایش رساند و در پایان پس از ۹۰ دقیقه حضور در زمین امتیاز متوسط ۶.۷ را دریافت کرد.

هال‌سیتی هم‌اکنون و درحالی‌که به انتهای بازی‌های چمپیونشیپ انگلیس در مرحله‌نخست رسیده‌ایم با ۱۲ پیروزی، ۱۲ تساوی و ۱۵ شکست موفق شده ۴۸ امتیاز جمع کرده و با قرار گرفتن در جایگاه هفدهم جدول بیست‌وچهار تیمی قرار دارد و با این تفاسیر خیالش از بابت احتمال قرار گرفتن در میان تیم‌های کاندیدای سقوط آسوده است و می‌توان پیش‌بینی کرد از حالا آماده خواهد شد تا در فصل آینده برای بازگشت به لیگ برتر جزیره تلاش کند.

کد خبر 651731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.