مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان فردا تعطیل است

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: پس از ۱۷ روز فعالیت نوروزی، مراکز تفریحی و گردشگری این عرصه فردا (یک‌شنبه) تعطیل است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از ۱۷ روز تلاش شبانه‌روزی و ارائه خدمات توسط مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان، سیزدهم فروردین مصادف با روز طبیعت تمام مراکز گردشگری ناژوان تعطیل خواهد بود.

وی افزود: از روز بیست‌وپنجم اسفند سال ۱۴۰۱ با ابلاغ ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با تعامل بسیار خوب و سازنده مدیریت ناژوان و بخش خصوصی فعال در عرصه پارک جنگلی ناژوان، نزدیک به ۳۵۰ هزار بازدید از مراکز گردشگری و تفریحی شامل باغ پرندگان، باغ خزندگان، آکواریوم ناژوان، موزه صدف‌ها، باغ گیاهان گرمسیری، شهربازی، قطار شادی، درشکه و سوارکاری تا پایان روز یازدهم فروردین میزبان شهروندان و گردشگران بوده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: در این ایام با همراهی و حضور فعال تمام مجموعه‌ها، دستگاه‌های همکار و بخش خصوصی سعی بر این شد که میزبانی شایسته‌ای از شهروندان و گردشگران انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به همزمانی ایام نوروز سال جاری با ماه مبارک رمضان، با ایجاد محوطه‌هایی برای گردشگران که شرایط روزه‌داری نداشتند و به‌منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، روزه داران و پیشگیری از خوردن و آشامیدن در ملأ عام نسبت به ارائه خدمت به گردشگران اقدام شد.

قائلی تاکید کرد: برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی نیز در این مسیر به خدمت گرفته شد و خدمات قابل قبولی به شهروندان و گردشگران ارائه شد.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گفت: امیدواریم این خدمات از لحاظ کمی و کیفی مورد قبول شهروندان و گردشگران قرار گرفته باشد.

کد خبر 651712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.