باغ فدک اصفهان «سیزده‌بدر» فقط به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در سال‌های گذشته کمپ گردشگری باغ فدک تا روز سیزدهم فروردین علاوه بر مسافران نوروزی، در خدمت شهروندان اصفهانی نیز بود که امسال با توجه به تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان، این مجموعه روز سیزده‌بدر فقط به مسافران خدمت ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _شنبه دوازدهم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: آب و هوای نوروز ۱۴۰۲ در اصفهان همچون سال‌های نه چندان دور، بهشتی بود و جاری بودن آب در بستر زاینده‌رود طی نوروز امسال را نیز به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: از بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۱ تا امروز _شنبه دوازدهم فروردین‌ماه_ که آخرین روز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، ویژه نوروز ۱۴۰۲ است، مجموعه مدیران شهری اصفهان در دستگاه‌های مختلف در کنار شهرداری، فعالیت‌ها و اقداماتی را انجام دادند تا بتوانند ایام خوشی را برای شهروندان و مسافران رقم بزنند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه نتیجه این تلاش‌ها و خدمات دریافت امتیازهای خوب در زمینه‌های مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: اسکان به‌عنوان مهم‌ترین فعالیت ستاد، به‌نحو احسن با همکاری آموزش و پرورش، اتحادیه مشاوران املاک برای استفاده از منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی انجام شد و تا دهم فروردین بیش از یک میلیون مسافر در شهر اصفهان اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه هنگام پیش‌بینی برودت هوا و بارش باران، ورزشگاه‌ها به دلیل مشکلاتی که برای باغ فدک ایجاد می‌شد، به چرخه خدمت‌رسانی اضافه شد، ادامه داد: نوع مدیریت و برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای بود که با مشکل خاصی در زمینه اسکان مواجه نشدیم و همکاران این کمیته و اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان به‌صورت ۲۴ ساعته برای راهنمایی مسافران تلاش می‌کردند.

معرک‌نژاد تصریح کرد: امسال اقدامات انجام شده در حوزه زیباسازی، فضاسازی، موارد ایمنی، آتش‌نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی و برنامه‌های فرهنگی در نوروز ۱۴۰۲ اصفهان متفاوت بود و امیدواریم کسانی که در نصف‌جهان حضور پیدا کردند، با خاطره‌ای خوش به شهر خود بازگردند.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان یک ستاد دائمی است و امروز تنها فعالیت ستاد ویژه نوروز ۱۴۰۲ به‌پایان می‌رسد، اضافه کرد: در طول سال پیک‌های سفر مختلفی را تجربه کردیم؛ سال گذشته گاهی تعداد مسافران اسکان یافته در این روزها بیشتر از نوروز بود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان افزود: این ستاد به‌صورت دائمی، در هسته مرکزی شهر آماده‌به‌کار است و در صورتی که به هر دلیلی نتوانیم مسافران را در باغ فدک اسکان دهیم، مراکز سرپوشیده و ورزشگاه‌ها به چرخه اضافه خواهد شد. مسافران نصف‌جهان می‌توانند آخرین اخبار اسکان را از سامانه ۱۳۷ دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ستادهای هدایت در ورودی‌های شمالی، غربی، جنوبی و شرقی شهر جمع‌آوری شده است و مسافران می‌توانند به باغ فدک مراجعه کنند، ادامه داد: در سال‌های گذشته این کمپ گردشگری تا روز سیزدهم فروردین علاوه بر مسافران نوروزی، در خدمت شهروندان اصفهانی نیز بود که امسال با توجه به تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان، این مجموعه روز سیزده‌بدر فقط به مسافران ارائه خدمت خواهد داشت.

معرک‌نژاد تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم فردا (یکشنبه) به مجموعه گردشگری باغ فدک مراجعه نکنند زیرا از ورود آنها ممانعت به‌عمل می‌آید. از زحمات و خدمات مسئولان و نیروهای تمام کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان قدردانی می‌کنم.

کد خبر 651606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.