۳۵۰ میلیارد استقلال کجاست؟ / خدا از فتح‌الله‌زاده نگذرد! + فیلم

هواداران استقلال در پاسخ به خبرنگار ایمنا به ابراز گلایه‌های شدید از مدیرعامل پیشین و فعلی پرداختند و بابت حذف استقلال از لیگ‌ قهرمانان آسیا ناراحت بودند. آنان مدیران این باشگاه و مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان را مقصر این موضوع می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته _جمعه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با سوت سیدرضا مهدوی، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به‌مصاف یکدیگر رفتند. در پایان استقلال با گل‌های مهدی قایدی و کوین یامگا از سد میهمان خود گذشت.

با اینکه استقلال پیروز دیدار حساس مقابل ذوب‌آهن شده بود و تماشاگران زیادی هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، اما می‌توان با قاطعیت گفت هیچ‌کس به این برد فکر هم نمی‌کرد و تمام استقلالی‌ها از بابت ماجرای آندره‌آ استراماچونی و احتمال حذف استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به‌شدت ناراحت و عصبانی بودند؛ تا جایی که تمام بازیکنان استقلال صرف نظر از این پیروزی در برابر خبرنگاران هر آنچه دل تنگشان می‌خواست گفتند و به‌صراحت از مدیریت قبلی، فعلی و وزارت ورزش‌وجوانان انتقاد کردند.

هواداران استقلال که مالکان اصلی این باشگاه هستند نیز پیش از آغاز بازی، حین دیدار و پس از اتمام مسابقه علاوه‌بر شعارهای تند علیه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه، سفره دل خود را مقابل دوربین خبرنگار ایمنا باز کردند و در آخرین ساعات باقی‌مانده تا پایان مهلت پرداخت بدهی استراماچونی برای جلوگیری از کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا درد و دل کردند.

طرفداران استقلال معتقدند حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا برای مدیران این باشگاه کوچک‌ترین اهمیتی ندارد و خطاب به مصطفی آجرلو، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره ۳۵۰ میلیارد تومانیی که از طریق بورس وارد باشگاه شد اما بدون اینکه به یکی از زخم‌های استقلال زده شود، ناپدید شد، سوال کردند و او را مقصر می‌دانستند. از طرف دیگر با گلایه شدید از علی فتح‌الله‌زاده اظهار کردند که راه‌های دیگری به‌جز پذیرفتن مدیرعاملی استقلال برای دیده‌شدن او وجود داشت و معتقد بودند او در پرونده استراماچونی نیز به شدت کوتاهی کرده است.

در ادامه صحبت‌های هواداران استقلال با دوربین ایمنا را به‌طور اختصاصی مشاهده می‌کنید:

به گزارش ایمنا، با توجه به اینکه آخرین مهلت ارائه‌شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت بدهی باشگاه‌ها و جلوگیری از حذف‌شدن از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته به پایان رسید و هیچ خبری از سمت باشگاه استقلال مبنی‌بر تسویه‌حساب یا مهلت اضافه برای پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی منتشر نشد، باید حذف قهرمان بلامنازع فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران از ACL را قطعی بدانیم.

کد خبر 651574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.