برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه دانش آموزان و دانشجویان و عموم شهروندان گرامی در دو بخش دوربین عکاسی و گوشی همراه برگزار می‌شود.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد به تصویر کشیدن فضای سبز و باغ زیبای گل‌های شهر اصفهان است.

وی با بیان اینکه نخستین جشنواره عکاسی بهارانه دانش آموزان و دانشجویان و عموم شهروندان در دو بخش دوربین عکاسی و گوشی همراه برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز معاونت فرهنگی منطقه چهار و اداره هنری سازمان فرهنگی تفریحی و مشارکت هنرستان هنرهای زیبای پسرانه و دخترانه اصفهان، مؤسسه آموزش عالی سپهر دانش برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از تاریخ بیست‌وششم اسفند سال گذشته آغاز و تا دوازدهم خرداد سال‌جاری ادامه دارد و نتایج آن بیست‌وپنجم خرداد مصادف با روز گل و گیاه اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا پایان روز دوازدهم خرداد فایل تصاویر ارسالی خودشون را به شماره تماس ۰۹۱۳۴۰۲۰۳۴۱ ارسال کنند.

برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه در اصفهان

کد خبر 651508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.