۳ نقطه برای جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی در منطقه ۹ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر شهر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه‌های جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی در سه نقطه ورودی خیابان آتشگاه، بوستان مهر و دسترسی ناژوان، مادی‌ حاجی در این منطقه فعال خواهد شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با فرارسیدن روز طبیعت، فردا _یکشنبه سیزدهم فروردین_ سه ایستگاه جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰ فعال خواهد بود.

وی افزود: ایستگاه‌های جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی در سه نقطه ورودی خیابان آتشگاه، بوستان مهر و دسترسی ناژوان، مادی حاجی فعال خواهد شد تا سبزه‌های نوروزی شهروندان را در راستای افزایش پاکیزگی و نظافت شهر تحویل بگیرد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر شهر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ایستگاه‌های جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی با ۲۰ نیروی اجرایی در دو شیفت کاری آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، ادامه داد: این سبزه‌ها پس از جمع‌آوری به کارخانه کود آلی منتقل می‌شود و در فرایند تولید کود کمپوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: نیروهای اجرایی پس از دریافت سبزه‌های نوروزی به شهروندان کیسه‌های جمع‌آوری زباله خواهند داد تا به همین واسطه پسماندهای تولید شده آنها نیز جمع‌آوری شود و در طبیعت رها نشود.

قاضی‌عسگر گفت: با توجه به فرارسیدن روز طبیعت و پیش‌بینی استفاده شهروندان از پارک‌های سطح منطقه به ویژه در ساعات بعد از افطار نیروهای فضای سبز، امور شهر، نگهداری و تعمیرات، به‌منظور سرویس‌دهی حداکثری به شهروندان و نظافت بهینه سطح منطقه به صورت ۲۴ ساعته در آماده‌باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: نگهداری فضای سبز و کمک برای زیبایی منظر شهری به عنوان یک فرهنگ برخاسته از حس تعلق خاطر شهروندی بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است و همه باید در حفظ و نگهداری فضای سبز کوشا باشیم.

کد خبر 651504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.