تحقق مطالبه چندین ساله شهروندان در هسته مرکزی شهر

شهردار خوی گفت: ساماندهی هسته مرکزی شهر از مهم‌ترین مطالبات شهروندان بود که پس از سال‌ها با عزم جدی شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر، این پروژه ارزشمند در مهم‌ترین و تاریخی‌ترین بخش شهر آغاز شده است و پس از اتمام آن، چهره جدیدی به هسته مرکزی شهر خواهد بخشید.

حسن نصرالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مطالبات دیرینه شهروندان خوی درباره تحولات هسته مرکزی تحقق یافته است.

وی افزود: مدیریت شهری مطالبات و دغدغه‌های مهم شهروندان شهر خوی را در دستور کار خود قرار داده و بر اساس نیازهای شهری در بحث کمربندی‌های دور شهر، مسیرگشایی‌های معابر و روان‌سازی ترافیکی، ارتقای شاخص‌های بودجه شهرداری، ارتقای نیازهای خدمات شهری و زیباسازی و فضای سبز گام‌های بلندی برداشته است.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: ساماندهی هسته مرکزی شهر از مهم‌ترین مطالبات شهروندان بود که پس از سال‌ها با عزم جدی شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر، این پروژه ارزشمند به عنوان شاخص فرهنگی و گردشگری، ترافیکی و رفاهی در مهم‌ترین و تاریخی‌ترین بخش شهر آغاز شده است و پس از اتمام آن، چهره جدیدی به هسته مرکزی خواهد بخشید.

نصرالله تاکید کرد: فاز نخست پیاده‌راه‌سازی هسته مرکزی حدفاصل میدان امام خمینی (ره) تا ابتدای خیابان شهید صمدزاده ماه جاری به اتمام می‌رسد و فاز دوم به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: هسته مرکزی شهر دارای ویژگی‌های تاریخی و گردشگری خاصی است و تلاش داریم در اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی با استفاده از رنگ‌های متناسب شکل و فرم خاصی به کف پیاده‌راه بدهیم و فضای مناسبی را برای شهروندان ایجاد کنیم.

شهردار خوی گفت: چهار المان مربوط به صنوف موجود در بازار تاریخی و سنتی خوی در هسته مرکزی شهر نصب خواهد شد.

نصرالله‌پور اظهار کرد: این المان‌ها آماده شده است و پس از اتمام کف‌سازی مسیر و بازنگری در سیستم روشنایی، فضای سبز و مبلمان شهری در چهار بخش مسیر فاز نخست پیاده‌راه نصب می‌شود.

کد خبر 651487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.