برخورد کمیسیون فرهنگی مجلس با دست‌اندرکارانی که به وظیفه خود درباره حجاب عمل نکردند

عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سکوت و بی‌تفاوتی در قبال کشف حجاب قابل قبول نیست، گفت: این کمیسیون با دست اندرکارانی که به وظیفه خود درباره حجاب عمل نکردند، برخورد می‌کند.

به گزارش ایمنا، زهره سادات لاجوردی با اشاره کشف حجاب برخی در جامعه اظهار کرد: فرهنگ سازی درباره عفاف و حجاب و تبیین مسئله برای مردم قابل تقدیر است اما کافی نیست و باید فرهنگ‌سازی در این باره و مقابله با پدیده کشف حجاب به طور همزمان انجام شود.

وی افزود: ما در ایام نوروز شاهد صحنه‌هایی در در سطح جامعه بودیم که دل امت شهید داده را به درد آورد و سکوت مسئولان و بی تفاوتی آنها در قبال پدیده کشف حجاب قابل قبول نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بیانیه وزارت کشور در در مورد عفاف و حجاب تصریح کرد: صدور بیانیه از سوی وزارت کشور در این باره و قانونی و شرعی دانستن حجاب امر قابل تقدیری است اما همانطور که گفتن کافی نیست و باید اقدامات قانونی در این باره نیز به طور همزمان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه وزارت کشور درباره عفاف و حجاب باید ماه قبل و یا حداقل قبل از عید نوروز صادر می‌شد و کار فرهنگ سازی را در این باره انجام می‌داد. کمیسیون فرهنگی مجلس وظیفه خود می‌داند با دست اندرکارانی که به وظیفه قانونی خود درباره عفاف و حجاب عمل نکرده‌اند برخورد قانونی لازم را داشته باشد.

منبع: فارس

کد خبر 651484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.