۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
آرسنال مطمئن از خرید رایس

ستاره خط میانی وستهم که مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار دارد، شاید راهی آرسنال شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ایونینگ استاندارد، باشگاه آرسنال مکرراً برای پیروزی در رقابت برای جذب دکلن رایس، هافبک وستهم یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تلاش کرده است.

ستاره ۲۴ ساله، سال گذشته بارها در آستانه جدایی کامل از وستهم قرار گرفت اما در نهایت در لندن ماند و به حضورش به عنوان یک بازیکن اثرگذار ادامه داد. باشگاه وستهم می‌تواند قرارداد رایس را برای یک سال دیگر تا ژوئن ۲۰۲۵ تمدید کند، اما این باور وجود دارد که این تیم آماده فروش بازیکن خود است.

باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی مشتاق جذب این ملی پوش انگلیسی هستند و علاقه آرسنال نیز در چند ماه اخیر افزایش یافته است. رایس هدف شماره یک نقل و انتقالات آرسنال در تابستان امسال است و مالکان باشگاه آماده هستند تا ۱۰۰ میلیون یورو برای وی هزینه کنند.

مارک نوبل، مدیر ورزشی وستهم، اخیراً اعتراف کرده که رایس به احتمال زیاد در آینده نزدیک باشگاهش را ترک خواهد کرد تا رؤیای خود را برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا محقق کند. رایس در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ راجع به جدایی قریب‌الوقوع خود صحبت کرده بود: صددرصد می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم. در دو سه سال گذشته من این را بارها تکرار کرده ام. من همیشه برای باشگاهم خوب بازی کرده‌ام و احساس می‌کنم واقعاً می‌خواهم به تلاشم ادامه دهم. من دوستانم را در جام جهانی و تیم ملی می‌بینم که در لیگ قهرمانان و برای کسب جام‌های بزرگ بازی می‌کنند.

باشگاه آرسنال روی کاغذ برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تضمینی ندارد، اما آنها ۲۲ امتیاز بیشتر از نیوکاسل یونایتد در رده پنجم دارند و اختلاف این تیم با منچسترسیتی در رده دوم نیز به هشت امتیاز رسیده است. توپچی‌ها نه تنها برای کسب سهمیه که برای کسب قهرمانی می‌جنگند.

رایس در طول دوران حضورش در وستهم با حضور در لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا، تجربه کافی اروپایی به دست آورده و می‌خواهد بزرگترین چالش باشگاهی را تجربه کند. این در حالی است که شرایط وستهم در این فصل خوب نبوده و این تیم در لیگ برتر پس از ۲۶ بازی تنها موفق به کسب ۲۴ امتیاز شده تا در رده هجدهم جدول قرار گیرد.

کد خبر 651475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.