پلمب ۱۲ واحد صنفی در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی در ۷۲ ساعت گذشته توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی، طرح تشدید نظارت و کنترل صنوف با هدف ارتقای سطح امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح در طول ۷۲ ساعت گذشته از تعداد ۶۰ واحد صنفی در رسته‌های مختلف به صورت محسوس و غیرمحسوس بازدید به عمل آمد، متصدیان ۲۳ واحد صنفی تذکر کتبی گرفتند و ۱۲ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات با دستور مرجع قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: جهت رفاه حال مسافران نوروزی برای تعداد ۳۰ واحد صنفی اغذیه و رستوران نیز مجوز فعالیت با استتار و رعایت شئونات ماه مبارک در سطح شهرستان صادر شده است.

وی با تاکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام شود.

کد خبر 651470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.