صعود تیم ملی بسکتبال سه‌نفره پسران ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال سه‌نفره پسران ایران با پیروزی ۲۱ بر ۱۹ مقابل قطر در آخرین بازی مرحله‌گروهی کاپ آسیا، با اقتدار به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی بسکتبال سه‌نفره پسران ایران پنجمین بازی خود در کاپ آسیا را هم با پیروزی به پایان رساند تا به‌عنوان تیم اول گروه D در جدول اصلی به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند. سروقامتان کشورمان امروز _جمعه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ از ساعت ۱۳:۵۵ در جدول اصلی کاپ آسیا در گروه D، قطر را در یک بازی نزدیک و جذاب با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ مغلوب کردند و به‌عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی رفتند.

تیم بسکتبال سه‌نفره پسران ایران روز گذشته با پیروزی ۱۴ بر ۱۱ در برابر فیلیپین در جدول اصلی کاپ آسیا، در آستانه صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی قرا گرفته بود. گفتنی است تیم‌های اول و دوم چهار گروه جدول اصلی به مرحله یک‌چهارم صعود می‌کنند و بدین ترتیب باتوجه به نتایج به‌دست آمده، حریف بعدی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی یکی از تیم‌های استرالیا، ژاپن یا نیوزیلند خواهد بود.

به گزارش ایمنا، تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی، تیم‌های ملی برونئی، مالزی و هنگ‌کنگ را مغلوب کرد و در جدول اصلی هم در برابر فیلیپین و قطر پیروز شد؛ بسکتبالیست‌های ایران با حفظ این روند می‌توانند در پایان رقابت‌های کاپ آسیا مقام خوبی به‌دست بیاورند اما همه‌چیز به حریف آینده ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی بستگی دارد.

کد خبر 651446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.